کد خبر : 1715093 | 01 آبان 1399 ساعت 22:40 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادوارد مندی:

نمی خواهم خودم را با پتر چک مقایسه کنم

ادوارد مندی، دروازه‌بان جدید چلسی می‌گوید که با حضور در این تیم به دنبال پیشرفت کردن است.

نمی خواهم خودم را با پتر چک مقایسه کنم

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد فوق العاده ضعیف کپا آریسابلاگا طی یکی دو فصل گذشته باعث شد که باشگاه چلسی در نقل و انتقالات تابستانی گزینه های زیادی را برای تقویت خط دروازه خود مورد بررسی قرار دهد.

 

با این حال پس از کش و قوس های فراوان بالاخره باشگاه لندنی تصمیم گرفت دروازه‌بان سنگالی رن فرانسه یعنی ادوارد مندی را به خدمت بگیرد؛ انتقالی که چلسی برای آن 25 میلیون یورو هزینه کرد تا مندی با قراردادی پنج ساله راهی استمفوردبریج شود.

 

 

1537808

 

 

 

گلر سنگالی حالا جانشین دروازه بان های بزرگی نظیر کارلو کودیچینی و پتر چک شده است. او در مصاحبه ای پیرامون این موضوع گفت: " حضور در باشگاهی که چنین دروازه بان های بزرگی در آن بازی کرده اند برای من بسیار مهم است. من از انتظارات پیرامون موقعیت دروازه بانی در چلسی مطلع هستم. نمی خواهم تحت فشار قرار بگیرم و خودم را با آنها مقایسه نکنم زیرا آنها هر دو افسانه هستند. آنها سالها در سطح بسیار بسیار خوبی بازی کرده اند.

 

هدف من این است که فقط پیشرفت کنم و برای تیم مفید واقع شوم. تنها هدف من همین است و نمی‌خواهم به کارهایی که کودیچینی و چک در اینجا انجام داده اند فکر کنم. آنها برای من افسانه و متفاوت هستند."

دیدگاه‌ها