کد خبر : 1715106 | 02 آبان 1399 ساعت 00:54 | 27.1K بازدید | 1 دیدگاه

بیرانوند، محرمی و محمدی بازی نکردند؛

انصاری‌فرد، تنها لژیونر ایرانی هفته اول لیگ اروپا

آ. ا. ک آتن در حضور ۶۱ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود شکست سنگینی برابر براگا متحمل شد.

انصاری‌فرد، تنها لژیونر ایرانی هفته اول لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته اول فصل جدید لیگ اروپا، تیم آ. ا. ک آتن که کریم انصاری‌فرد را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ پنج‌شنبه شب در ورزشگاه مونیسیپال به مصاف تیم براگا پرتغال رفت.

 

انصاری‌فرد در دقیقه ۶۱ و در زمانی که نتیجه بازی یک بر صفر به سود براگا بود، از زمین خارج شد که پس از آن تیم پرتغالی دو گل دیگر وارد دروازه آ. ا. ک آتن کرد تا به برتری ۳ بر صفر خانگی دست پیدا کند.

 

مهاجم ایرانی آ. ا. ک آتن که حضور ثابت در تمام مسابقات این فصل سوپر لیگ یونان داشته و گل صعودشان در مرحله پلی‌آف لیگ اروپا برابر ولفسبورگ آلمان را به ثمر رسانده بود، در حضور ۶۱ دقیقه‌ای مقابل براگا پرتغال یک شوت داخل چارچوب، یک برتری در دوئل‌های زمینی و هوایی، یک بار گرفتن خطا و ۱۵ لمس توپ داشت.

به غیر از کریم انصاری‌فرد که برای نماینده فوتبال یونان به میدان رفت، علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی و صادق محرمی برای تیم‌های رویال آنتورپ بلژیک، خنت بلژیک و دینامو زاگرب کرواسی در هفته اول لیگ اروپا به میدان نرفتند و نیمکت‌نشین بودند؛ همچنین اللهیار صیادمنش نیز در فهرست مسابقه زوریا لوهانسک اوکراین برابر لستر سیتی حضور نداشت.

 

آنتورپ بلژیک در شب نیمکت‌نشینی بیرانوند به برتری ۲ بر یک خارج از خانه مقابل لودوگورتس بلغارستان رسید، خنت بدون حضور میلاد محمدی با یک گل در زمین لیبرتس چک شکست خورد و دینامو زاگرب نیز که محرمی را جزو نفرات ذخیره داشت، به تساوی برابر فاینورد هلند دست یافت.

دیدگاه‌ها