کد خبر : 1715129 | 02 آبان 1399 ساعت 11:40 | 97.6K بازدید | 4 دیدگاه

نمایش قدرت، قلدری، تکنیک، و دید

گل سال؛ جایزه پوشکاش به سرقت رفت!

کمار روفی بازیکن رنجرز در جریان پیروزی 2-0 مقابل استاندارد لیژ یک گل استثنایی به ثمر رساند، گلی که از خط میانه زمین وارد دروازه حریف شد.

گل سال؛ جایزه پوشکاش به سرقت رفت!

به گزارش "ورزش سه"، بهترین گل بازی‌های دیشب لیگ اروپا، در اولین شب فصل جدید این تورنمنت، بدون شک گلی بود که توسط کمار روفی ستاره رنجرز اسکاتلند وارد دروازه استاندارد لیژ شد.

 

1537873

 

دو تیم به میزبانی استاندارد لیژ در بلژیک به مصاف هم رفته بودند و در حالیکه تا دقیقه 90+2 نتیجه بازی 1-0 به سود رنجرز بود، کمار روفی روی خط میانی زمین صاحب توپ شد و ناگهان تصمیم گرفت آخرین فرصت تیمش را با یک شوت سنگین بیازماید.

 

1537874

 

روفی که پیشتر سابقه بازی در بلژیک را داشته و مدتی با پیراهن اندرلخت به میدان می رفت در آخرین ثانیه های وقت تلف شده توپ را بدست آورد، در میانه میدان از میان سه مدافع جلوکشیده استاندارد لیژ گذشت و درست از روی خط میانه زمین به سمت دروازه حریف شوت کرد.

 

1537875

 

شوت سنگین او به سمت دروازه به پرواز درآمد و از بالای سر دروازه بان لیژ که از دروازه اش بیرون آمده بود گذشت.

 

بعد از پایان بازی فاصله نقطه شوت کمار روفی تا دروازه استاندارد لیژ محاسبه شده و مشخص شد او از فاصله 49.9 متری دروازه حریف را باز کرده است. به این ترتیب یک رکورد جدید به نام ستاره رنجرز ثبت شد. حالا رکورد بیشترین فاصله شلیک توپ برای باز کردن دروازه حریفان در تاریخ لیگ اروپا در اختیار او قرار دارد.

 

1537869

گل روفی از فاصله 49.9 متری رکورددار لیگ اروپا شد

 

گل استثنایی کمار روفی واکنشهای زیادی برانگیخته است. درو مک‌اینتایر ستاره کشتی کچ که هوادار سرسخت رنجرز است از اولین کسانی بود که به گل استثنایی روفی واکنش نشان داد.

 

1537876

واکنش ستاره کشتی کچ هوادار رنجرز به گل استثنایی روفی

 

 

1537872

حرکت قبل از شوت خوب بود‌، شوت آخر استثنایی بود.

 

 

1537866

خدا می داند امشب چند بار این صحنه را تماشا خواهم کرد!

 

 

1537871

دروازه‌بان حریف تنها یک واکنش ممکن داشت: هیچ کاری از دستم ساخته نیست.

 

 

1537877

این زیباترین گل تورنمنت است. دیگر نیازی به رای‌گیری نیست.

 

 

رنجرز با هدایت استیون جرارد فصل گذشته در لیگ اروپا عملکرد خوبی داشت و امسال هم امید زیادی به این رقابتها دارد. رنجرز سال گذشته تا مرحله یک هشتم پیش رفت اما با شکست در مقابل لورکوزن حذف شد. شاگردان استیون جرارد در این فصل هم سه مرحله مقدماتی رقابتها را با اقتدار به پایان بردند و در نهایت با شکست دادن گالاتاسارای ترکیه به مرحله گروهی لیگ اروپا رسیدند.

 

رنجرز در این گروه لیگ اروپا با بنفیکا، لخ پوزنان لهستان و استاندارد لیژ همگروه است. رنجرز در لیگ اسکاتلند هم وضعیت خوبی دارد و تا اینجا شکست نخورده. شاگردان جرارد هفته گذشته حریف تاریخی شان سلتیک را شکست دادند.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها