کد خبر : 1715134 | 02 آبان 1399 ساعت 12:20 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

پایان مصدومیت مدافع بارسا در آستانه ال کلاسیکو

جوردی آلبا، مدافع بارسلونا روز گذشته به شکل عادی در تمرینات این تیم حاضر شد.

پایان مصدومیت مدافع بارسا در آستانه ال کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، مدافع چپ اسپانیایی بارسلونا در تاریخ 4 اکتبر و در دیدار برابر سویا دچار کشیدگی از ناحیه همسترینگ شد تا در دقیقه 75 بازی تعویض شود و جای خود را به سرجینیو دست بدهد؛ در واقع خرید تابستانی بلوگرانا از زمان مصدومیت آلبا تا به حال جای خالی او را در ترکیب اصلی این تیم پر کرده است.

 

بعد از مصدومیت جوردی آلبا باشگاه بارسلونا هیچ‌گونه جزئیاتی را در این باره منتشر نکرد. حالا و سه هفته بعد از این اتفاق به نظر می رسد که مدافع چپ بارسلونا مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و آماده بازگشت به میادین است. با این حال مسئولیت اینکه آیا برای دیدار حساس ال کلاسیکو روی او ریسک شود یا خیر، برعهده سرمربی هلندی بارسا یعنی رونالد کومان است.

 

 

1537886

 

 

آلبا روز گذشته به شکل طبیعی و بدون مشکل در تمرینات بارسلونا حضور یافت اما به نظر می رسد که در حال حاضر مشورت هایی بین رونالد کومان و کادر پزشکی بارسا برای بازی دادن به او در دیدار ال کلاسیکو وجود دارد. از طرفی بارسلونا باید چهارشنبه هفته آینده یک دیدار مهم دیگر مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا برگزار کند و به همین خاطر مشخص نیست که در این باره چه تصمیمی اتخاذ شود. با این وجود تمرین امروز بارسا می‌تواند در بازی کردن یا نیمکت‌نشینی آلبا در مسابقه فردا تعیین کننده باشد.

دیدگاه‌ها