کد خبر : 1715156 | 02 آبان 1399 ساعت 14:08 | 34.7K بازدید | 3 دیدگاه

درخواست 550 هزار دلاری و رضایت نامه باشگاه؛

گوچی - تراکتور؛ بمب بزرگ چگونه منتفی شد؟

باشگاه تراکتور قصد داشت که با خرید رضا قوچان نژاد بزرگترین بمب نقل و انتقالات تابستانی را منفجر کند اما تلاش برای این انتقال راه به جایی نبرد.

 گوچی - تراکتور؛ بمب بزرگ چگونه منتفی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، تی تی های شهر تبریز در حالی پای به لیگ برتر می‌گذارند که چراغ خاموش در نقل و انتقالات پیش رفتند و خواسته های علیرضا منصوریان را نیز به صورت نسبی برآورده کردند اما در نهایت برای جذب مهم ترین ستاره نقل و انتقالات ایران، بار دیگر ناکام ماندند.

 

تراکتور باتوجه به این که کمبود شدیدی را در خط حمله احساس می‌کرد، به دنبال خرید رضا قوچان نژاد بود تا بمب نقل و انتقالات تابستانی را به نام خود ثبت کند. گوچی که بارها با پیشنهاد تیم های مختلف ایرانی مواجه بود، این بار برخلاف دفعات قبلی پای میز مذاکره هم نشست اما درخواست مالی او سبب شد تا بار دیگر پروژه حضورش در ایران به در بسته بخورد.

 

مذاکرات با ستاره سابق تیم ملی را شخص محمدرضا زنوزی پیش می‌برد و حاضر بود رقمی تا 10 میلیارد تومان هم برای این بازیکن هزینه کند اما قوچان نژاد سه مشکل داشت که تراکتور نمی‌توانست آن ها را برطرف کند؛ اول امضای قرارداد دلاری، دوم گرفتن رضایت نامه از زووله هلند و حقوق 550 هزار دلار برای هر فصل (حدود 20 میلیارد).

 

بنابراین تبریزی ها نتوانستند مهاجم سابق تیم های استاندارد لیژ، چارلتون و... را به خدمت بگیرند و حالا با امین اسدی و حمزاوی عکاشه کار را پیش خواهند برد. در این بین احتمال دارد پیمان بابایی هم از ماشین سازی به تراکتور منتقل شود تا علیرضا منصوریان با سه مهاجم به استقبال لیگ بیستم برود.

دیدگاه‌ها