کد خبر : 1715168 | 02 آبان 1399 ساعت 15:20 | 32.6K بازدید | 1 دیدگاه

ال کلاسیکو بهترین فرصت برای جبران است

زیدان: می میرم ولی پشت بازیکنم را خالی نمی کنم

زین الدین زیدان یک بار دیگر به حمایت علنی از بازیکنانش پرداخت و گفت که باشگاه نیز از وی حمایت می کند.

زیدان: می میرم ولی پشت بازیکنم را خالی نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از دو شکست خانگی متوالی برابر کادیز و شاختار، فردا در نوکمپ به مصاف بارسا خواهد رفت. یک شکست دیگر می تواند وضعیت زیدان در رئال را بیش از پیش تضعیف کند اما زیزو معتقد است توانایی خارج کردن رئال از بحران را دارد.

 

 

1537845

 

 

سرمربی فرانسوی در نشست خبری ال کلاسیکو گفت:« بازی با شاختار را بد شروع کردیم و یک گل عقب افتادیم و سپس برای جبران به مشکل خوردیم. شاختار و کادیز تیم هایی دفاعی با سبک ضد حمله بودند و کار را برای مان دشوار کردند ولی فوتبال همین است. در هر فصل، مقاطع خوب و بدی خواهیم داشت و باید این را پذیرفت. بازی فردا می تواند یک بازی حیاتی و مهم برای بیرون آمدن از شرایط سخت کنونی باشد.»

 

زیدان در مورد وضعیت سرخیو راموس گفت:« سرخیو کاپیتان ماست و یک رهبر و لیدر درون زمین است. در مورد او هیچوقت ریسک نمی کنم ولی در فهرست خواهد بود.»

 

ال کلاسیکوی کودکان:« ال کلاسیکو همیشه ال کلاسیکو است حتی اگر بازیکنان جوان زیادی در ترکیب دو تیم باشند. جدای از نفرات درون زمین، این بارسا و رئال هستند که برابر هم قرار می گیرند و معتقدم بازی خوبی هم خواهد شد.»

 

 

1537718

 

 

رفتن به نوکمپ با دو شکست متوالی:« در هر صورت وضعیت ما اینچنین است ولی می توانیم در ال کلاسیکو شرایط را تغییر دهیم. هدف ما نیز همین است و می خواهیم نمایش خوبی داشته باشیم. حس یک قربانی را هم نداریم. واضح است که پس از دو شکست متوالی، شرایط هیچ تیمی خوب نخواهد بود ولی ال کلاسیکو یک بازی تاریخی است و خوبی فوتبال این است که می توانید از یک شرایط خیلی بد، به شرایط مطلوب برسید. دیدگاهم به بازی مثبت است و بازی خوبی انجام خواهیم داد.»

 

بارسلونایی متفاوت:« بارسا همیشه بارساست و با هر مربی شاید برنامه هایش در زمین متفاوت شود ولی همیشه تیمی خوب و با انگیزه است که می داند چطور فوتبال بازی کند.»

 

 

1537416

 

 

استراحت اندک:« وقتی هر سه روز بازی دارید، یعنی یک روز استراحت و ریکاوری و دو روز فرصت برای فکر کردن و آماده شدن برای بازی بعدی. چیزی که شرایط را تغییر می دهد، دیداری است که پیش رو دارید. باید ال کلاسیکو را خوب شروع کنیم و قوی بمانیم. باید به ایده های مان اطمینان داشته باشیم و اگر خوب بازی کنیم، اعتماد به نفس تیم نیز بیشتر خواهد شد.»

 

حمایت باشگاه:« بله؛ من از سوی باشگاه و بازیکنان حمایت می شوم و این واضح است. من هم تا پای جان با بازیکنانم هستم و از آنها پشتیبانی می کنم. این بازیکنان هستند که در زمین می دوند و برای موفقیت تیم تلاش می کنند. شاید در چند بازی اوضاع به سود شما نشود ولی من هیچوقت پشت بازیکنانم را خالی نمی کنم.

هرگز هم احساس نکرده ام که بازیکنانم دینی به من دارند. بازیکنانم همیشه با من هستند و می خواهند رئال را به افتخار برسانند. هیچوقت حس نکرده ام بازیکنی در زمین کم می گذارد. من کار خودم را انجام می دهم و ما اینجا همه، 100 درصد توان مان را می گذاریم.»

 

دیدگاه‌ها