کد خبر : 1715174 | 02 آبان 1399 ساعت 15:52 | 329.6K بازدید | 30 دیدگاه

از بازی با استقلال تا تمرین با استقلال

درباره انتقال محمد نادری؛ او یاغی نیست!

محمد نادری آخرین بازی خود برای پرسپولیس را در مقابل رقیب سنتی یعنی استقلال انجام داد؛ تیمی که قرار است حالا پیراهنش را برتن کند.

درباره انتقال محمد نادری؛ او یاغی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، این یک انتقال عجیب است که زمزمه های آن در روزهای گذشته و به خصوص پس از لغو توافق او با پرسپولیسی ها، به گوش می‌رسید و در نهایت چند ساعت پس از قطعی شدن انتقال شجاع خلیل زاده به الریان، تصویر آن هواداران پرسپولیس را بار دیگر شوکه کرد.

 

آن ها که یک و نیم فصل محمد نادری را به عنوان دفاع چپی مطمئن در اختیار داشتند، امیدوار بودند که او حفظ شود تا باتوجه به توانایی بازی در پست دفاع میانی، از وی به جای شجاع خلیل زاده نیز بهره ببرند اما در نهایت باشگاه پرسپولیس نتوانست خواسته های این بازیکن 23 ساله را برآورده کند و نادری راهی استقلال شد.

 

این انتقال عجیب در حالی رقم می‌خورد که فصل گذشته، سالی پرنوسان برای این بازیکن ملی پوش بود. او چند هفته نیمکت نشین محمد انصاری شد و یک مصدومیت نیز به سراغش آمد. با این حال کرونا این فرصت را به وجود آورد تا نادری از بند آسیب دیدگی رها شود اما در اولین بازی بعد از شیوع ویروس کرونا، دوباره نادری مصدوم شد. او پس از این که با یک ارسال دقیق، مهدی عبدی را در موقعیت گلزنی قرار داد، آسیب دید و از زمین بیرون رفت.

 

 

 

1537933

 

آخرین بازی محمد نادری با پیراهن پرسپولیس؛ او ۱۴ دقیقه در زمین بود و روی گل تساوی بخش سرخ ها نیز تاثیر خود را گذاشت.

 

 

مصدومیت او تا بازی دربی هم پابرجا ماند اما کمبود بازیکن در تیم سرخپوش پایتخت یحیی گل محمدی را مجاب کرد که در آغاز نیمه دوم برای تقویت سمت چپ خط دفاعی اش به محمد نادری میدان بدهد. نادری پس از ورود به زمین با سانتری تماشایی، توپ را به علی علیپور سپرد و همان توپ با شلیک تماشایی بشار رسن به گل تساوی بخش سرخ ها تبدیل شد.

 

اما دوباره کابوس مصدومیت به سراغ این بازیکن آمد و نادری تنها 14 دقیقه پس از ورود به زمین، دوباره به روی نیمکت رفت و دیگر هرگز نتوانست برای پرسپولیس بازی کند. سرخ ها که امیدوار بودند از او در لیگ قهرمانان آسیا بهره ببرند، نتوانستند چنین کاری کنند و نادری در تهران ماند.

 

او سه بار برای مذاکره با پرسپولیسی ها به میدان پیروزان و محل باشگاه سرخپوش پایتخت رفت اما تمام مذاکرات به در بسته خوردند. یک بار مسئول امور بین الملل سرخ ها از پالس مثبت کورتریک خبر داد و بار دیگر مهدی رسول پناه از توافق با این بازیکن گفت و خود نادری هم چند باری این موضوع را علنی کرد ولی سرانجام آنچه که در آخرین دقایق مذاکره او با سرخ ها رقم خورد، پروژه حضور وی در پرسپولیس را بست و باعث شد تا آخرین بازی نادری برای پرسپولیس دربی 93 باشد.

 

حالا مدافع خوش استایل پرسپولیس تبدیل به جدیدترین یاغی فوتبال ایران شده است. او که همیشه فوتبالیستی آرام بوده و از کری خوانی خودداری کرده، به جمع یاغی هایی اضافه می‌شود که شاید سنخیت چندانی با آن ها نداشته باشد؛ علی انصاریان، مهدی هاشمی نسب و... . او پانزدهمین بازیکنی است که به صورت مستقیم در بین دو تیم بزرگ فوتبال ایران جابجا می‌شود و باید دید که چه عملکردی در تیم جدید خود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها