کد خبر : 1715181 | 02 آبان 1399 ساعت 13:45 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

آماده بازی با چلسی هستیم

سولسشر: باخت به تاتنهام هرگز فراموش نمی شود

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد معتقد است شکست 6 گله برابر تاتنهام برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود.

سولسشر: باخت به تاتنهام هرگز فراموش نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پس از شکست خانگی 1-6 برابر تاتنهام توانست در زمین نیوکاسل و پی اس جی به پیروزی دست پیدا کند. شیاطین سرخ نیوکاسل را 1-4 و پی اس جی را 1-2 مغلوب کردند تا با فراموشی بحران، حالا به بازی حساس برابر چلسی برسند.

هر دو تیم برای رسیدن به رده های بالای جدول به سه امتیاز بازی فردا نیاز دارند.

 

 

1534053

 

 

اوله گنار سولسسشر سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری این بازی گفت:« بازی بسیار مهمی است. بازیکنان وقتی شکست می خورند، برای کسب پیروزی در بازی ها بعد مصمم تر می شوند. مقابل نیوکاسل تمرکز تیم را دیدم و سپس هم پیروزی برابر پاری سن ژرمن، اعتماد و باور بیشتری به ما داد.

دو عملکرد و نتیجه خوب داشتیم اما اکنون باید به بازی بعد فکر کنیم و روی آن تمرکز کنیم. شرایط چلسی نیز شبیه خیلی از تیم های دیگر است و در برخی بازی ها عملکرد خوبی داشتند و در برخی نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند. فوتبال همین است و باید الان شرایط خوبی پیدا کنیم و آماده شویم. می دانیم که بازی برابر چلسی سخت خواهد بود. سال پیش 4، 5 بازی با آن ها داشتیم و هر دو تیم به خوبی یکدیگر را می شناسند.»

 

 

1532099

 

 

سولسشر در مورد وضعیت دانی فان دبیک خرید هلندی جدید یونایتد برای بازی فردا گفت:« دانی به اندازه کافی آماده است اما واقعیت این است که رقابتی سخت برای کسب جایگاه اصلی در تیم وجود دارد. باید به او زمان داد که با تیم و هم تیمی‌های جدیدش سازگار شود. او حالا در یک لیگ متفاوت بازی می کند ولی بازیکنی با شخصیت است که خوب هم فوتبال بازی می کند. او متواضع و سختکوش است اما طبعا دوست دارد بیشتر بازی کند. دانی را در طول فصل بیشتر خواهید دید. فصلی بسیار بسیار طولانی در پیش داریم و شما قطعا بازی های بیشتری از او تماشا خواهید کرد.»

 

 

1536799 

 

 

شکست 1-6 از تاتنهام:« فکر نکنم هیچ چیزی خاطره آن شکست را پاک کند. آن شکست برای همیشه در تاریخ ثبت شده و ما باید همیشه با آن نتیجه کنار بیاییم. می توانیم به عقب برگردیم و دلایلی برای ثبت آن شکست بیاوریم اما باید رو به جلو حرکت کنیم و به آن فکر نکنیم. بارها در تاریخ این باشگاه نتایج ناگهانی رخ داده و موانعی سر راه ما بوده و هر دفعه به خوبی از آن ها عبور کردیم و بازگشتیم.

 

دیدگاه‌ها