کد خبر : 1715184 | 02 آبان 1399 ساعت 16:55 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

قرارداد او باید تمدید شود

مورینیو: قرارداد سون تمدید شود؛ همه دوستش داریم

ژوزه مورینیو معتقد است تاتنهام باید قرارداد سون هیونگ مین را تمدید کند.

مورینیو: قرارداد سون تمدید شود؛ همه دوستش داریم

به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین از سال 2015 برای تاتنهام بازی می کند و تبدیل به یکی از مهاجمان ثابت و تاثیرگذار این تیم شده است.

ستاره کره ای شخصیتی بسیار محبوب میان هواداران است و او توانسته وارد قلب ژوزه مورینیو نیز شود. آقای خاص در نشست خبری خود ضمن تمجید از سون گفت که مدیران باشگاه باید به فکر تمدید قرارداد با او باشند. این در حالی است که قرارداد سون تا 2023 اعتبار دارد و آخرین بار سال 2018 مورد تجدیدنظر قرار گرفت و دستمزدش افزایش یافت.

 

 

1532009

 

 

مورینیو در مورد سون گفت:« بله؛ قطعا دوست دارم قرارداد سون تمدید شود. او هنوز سه سال دیگر قرارداد دارد و در شرایط نگران کننده ای قرار ندارد ولی او عاشق تاتنهام است و اینجا نیز همه او را دوست دارند.

معتقدم باشگاه باید کاری کند تا سون همچنان حس بودن در خانه را داشته باشد و بخواهد سال هایی طولانی اینجا به فوتبالش ادامه دهد. در باشگاه همه عاشق سون هستند و معتقدم طبیعی است اگر باشگاه بخواهد قرارداد چنین بازیکنی را سه، چهار یا شش سال دیگر تمدید کند. در این مورد نظر باشگاه را نمی دانم.»

 

 

1537552

 

 

مورینیو ادامه داد:« سون فصل به فصل پیشرفت کرده و تبدیل به بازیکن بهتری شده است. طبیعی است که هر بازیکنی در یک تیم باکیفیت و بزرگ، می تواند توانایی هایش را بهتر نشان دهد ولی کسی فراموش نمی کند که سون تا به اینجا برای تاتنهام چه کارهایی انجام داده است. او شایسته تمدید قرارداد و دریافت دستمزد بیشتر است.»

دیدگاه‌ها