کد خبر : 1715185 | 02 آبان 1399 ساعت 17:12 | 15.2K بازدید | 1 دیدگاه

مدعیان قهرمانی زیاد هستند

گواردیولا: نمی دانم ال کلاسیکو چه ساعتی است!

پپ گواردیولا تمام تمرکزش روی بازی با وستهام است و به ال کلاسیکو توجه خاصی ندارد.

گواردیولا: نمی دانم ال کلاسیکو چه ساعتی است!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فردا ساعت 15 به مصاف وستهام خواهد رفت. دیداری خارج از خانه و مهم که دو ساعت و نیم قبل از ال کلاسیکو خواهد بود. پپ گواردیولا سرمربی سیتی در نشست خبری این بازی با سوالاتی در مورد بازی فردای بارسا و رئال روبرو شد.

 

 

1529469

 

 

او در مورد تماشای ال کلاسیکو گفت:« این بازی چه ساعتی است؟ ساعت سه(به وقت انگلیس)؟ فکر می کنم در هواپیمای برگشت به منچستر باشیم.»

 

پپ ادامه داد:« طبیعی است که هر تیم بزرگی، در مقطعی مشکلاتی داشته باشد اما به ریتم مناسب خود خواهند رسید و فردا نیز هر دو تیم برای پیروزی تلاش خواهند کرد. هم بارسا و هم رئال در بهترین فرم شان نیستند ولی رفته رفته بهتر خواهند شد. به خصوص بارسای رونالد کومان به زمان بیشتری نیاز دارد چون تیمی متحول شده و جوان است. بارسا به جایگاه خوبش باز خواهد گشت.»

 

پپ در مورد شانس های قهرمانی لیگ برتر گفت:« هنوز خیلی زود است که بخواهیم در این مورد نظر بدهیم. لیگ برتر غیر قابل پیش بینی ترین لیگ دنیاست. در سه فصل گذشته دو تیم سیتی و لیورپول سلطه کاملی داشتند و نبرد قهرمانی بین شان بود اما معتقدم این سه سال استثنا هستند. امسال شرایط عادی خواهد شد و خواهیم دید که چند تیم مدعی قهرمانی هستند.»

 

 

1536167

 

 

تقویم بازی ها:« تمام تیم هایی که در رقابت های اروپایی حضور دارند، با مشکلاتی مواجهند. تقویم برای همه بسیار فشرده است ولی تیم های حاضر در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا، شرایط دشوارتری دارند. اصلا زمانی برای استراحت نیست. این شرایطی است که ما مربیان با آن مواجهیم. برخی مواقع با یازده بازیکن یکسان بازی می کنید و برخی مواقع نیاز به 4 یا 5 تغییر است. برای بازی فردا هنوز نمی دانم ترکیب اصلی ام چه خواهد بود و امشب تصمیم می گیرم.»

 

بازی بدون تماشاگر:« همه ما مربیان دوست داریم 90 دقیقه روی بازی تمرکز کنیم و حضور هواداران به این قضیه کمک می کند ولی شرایط فعلی دنیا به گونه ای است که برای بازگشت تماشاگران، هنوز باید کمی صبر کنیم. قطعا هر تیمی دوست دارد حمایت هواداران را داشته باشد.»

 

 

1536173

 

 

وستهام:« وستهام برابر تاتنهام بازی 3-0 باخته را مساوی کرد. حتی وقتی 1-0 عقب بودند هم تیم خوب زمین بودند. وستهام روی فرم است و بازی سختی خواهد بود.»

 

روبن دیاس:« شرایط او خوب است. روبن را وقتی از بنفیکا جذب کردیم، کاملا آماده بود ولی نیاز به زمان برای وفق دادن خودش با ایده های جدید دارد. او از لحاظ ذهنی کاملا مهیای این وضعیت جدید است.»

 

دیدگاه‌ها