کد خبر : 1715186 | 02 آبان 1399 ساعت 17:25 | 39.7K بازدید | 1 دیدگاه

مارکو آسنسیو:

رافائل نادال واسطه انتقالم به رئال شد

مارکو آسنسیو ستاره رئال سال 2015 بود که از مایورکا به رئال پیوست و حالا از بازیکنان تاثیرگذار این تیم محسوب می شود.

رافائل نادال واسطه انتقالم به رئال شد

به گزارش "ورزش سه"، مارکو آسنسیو فصل 16-2015 را قرضی برای اسپانیول توپ زد و سپس به رئال بازگشت. او در سوپرکاپ اروپا برابر سویا در ترکیب ثابت رئال برابر سویا قرار گرفت و یک گل استثنایی هم زد تا مشخص شود رئال یک پدیده را به خدمت گرفته است.

او به تاریخ سازی در رئال ادامه داد اما تابستان قبل با یک مصدومیت رباط صلیبی یک سال به دور از میادین ماند. مصدومیتی که باعث شده آسنسیو هنوز به فرم سابق خود برنگردد.

 

 

1528655

 

 

آسنسیو علاوه بر رئال از بارسلونا هم پیشنهاد داشت اما رئالی ها با 4.5 میلیون یورو او را از مایورکا جذب کردند. آسنسیو در مورد پیشنهاد بارسا گفت:« بله می توانستم به بارسلونا بروم. البته از تیم های دیگری هم پیشنهاد داشتم. امضای قرارداد با رئال خیلی سریع اتفاق افتاد و رفتار باشگاه با من عالی بود. رئال ثابت کرد که واقعا مرا می خواهد. وقتی شانس پیوستن به رئال را پیدا می کنید، پاسخ رد دادن غیرممکن می شود.»

 

 

1306494

 

 

آسنسیو در مورد نقش رافا نادال در انتقال او گفت:« رافائل نادال(تنیسور مشهور اسپانیایی) به نوعی واسطه انتقالم به رئال بود. او عاشق رئال است و عمویش عضو تیم مدیریت ورزشی مایورکا بود. رافا با مسئولان رئال تماس گرفت و گفت در مایورکا یک پدیده بازی می کند که می تواند بازیکن رئال باشد. او به من اشاره داشت و همه چیز اینطور شروع شد.»

 

 

دیدگاه‌ها