کد خبر : 1715199 | 02 آبان 1399 ساعت 18:18 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ سرخیو راموس به دیدار مقابل بارسلونا رسید

سرخیو راموس، کاپیتان 34 ساله و متعصب رئال مادرید مشکلی برای حضور در ال کلاسیکو ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در شرایطی فردا در استادیوم نوکمپ مهمان بارسلونا خواهد بود که شریط چندان خوبی را سپری نمی کند و اخیرا دو باخت متوالی را متحمل شده است. شاگردان زین الدین زیدان هفته گذشته در لالیگا و در خانه خود استادیوم آلفردو دی استفانو با یک گل مغلوب کادیز شدند. در ادامه و در لیگ قهرمانان در دیداری عجیب دروازه این تیم در نیمه نخست سه بار برابر شاختار دونتسک باز شد و در نهایت رئال مادرید تنها موفق به جبران دو گل خورده شد.

 

اما خبر خوب برای رئال مادرید حضور سرخیو راموس در بازی فردا عصر در ال کلاسیکو خواهد بود. نام راموس که در دیدار مقابل شاختار به علت مصدومیت حضور نداشت، در لیست این تیم برای بازی برابر بارسلونا دیده می شود و به نظر او مصدومیت خود را پشت سر گذاشته است.

 

اما ماریانو دیاز، ماترتین اودگارد، ادن هازارد، دنی کارواخال و آلوارو اودریوزولا، همگی به علت مصدمیت قادر به همراهی رئال مادرید در این دیدار حساس نخواهند بود. ادن هازارد در دومین فصل حضور در مادرید نیز شانس حضور در ال کلاسیکو را پیدا نکرده و مشخص نیست این خرید گرانقیمت چه زمان برای رئال مادرید کاربرد خواهد داشت.

 

1537953

 

دیدگاه‌ها