کد خبر : 1715210 | 02 آبان 1399 ساعت 19:22 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: زمان بازگشت فن دایک مشخص نیست

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد زمان بازگشت ویرژیل فن دایک به میادین مشخص نیست.

کلوپ: زمان بازگشت فن دایک مشخص نیست


به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در اواخر هفته و در دیداری دشوار در لیگ قهرمانان موفق شد در هلند با یک گل از سد آژاکس عبور کند. حالا و در آستانه دیدار مقابل شفلیدیونایتد در لیگ برتر، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی مرسی سایدی ها در نشست خبری حضور یافته و مدعی شد نتایج دیگر تیم ها برای او اهمیت چندانی ندارد.

 

یورگن کلوپ گفت: "من می توانم درک کنم که مردم به صحبت کردن در مورد ویرژیل فن دایک علاقه مند هستند. او در شرایط خوبی قرار دارد و منطقی نیست که ما هر روز مورد این بازیکن صحبت کنیم. جراحی در زمان مناسبی رخ خواهد داد. ریکاوری و طی کردن این مصدومیت نیاز به زمان دارد و بازیکنان شرایط متفاوتی دارند. نمی توان گفت فن دایک دقیقا چه زمان قادر به بازی کردن خواهد بود و هر بازیکنی به شکلی متفاوت با این شرایط مقابله خواهد کرد.

 

1536097

 

من از عملکرد فابینیو در دیدار مکقابل آژاکس در پست دفاع وسط متعجب نشده ام، اما همه می دانیم که او برای هماهنگی نیاز به زمان بیشتری دارد و در کل فابینیو در پست دفاع وسط عملکرد خوبی ارائه می دهد.

 

عملکرد شفلیدیونایتد در فصل جاری بد نبوده و آنها برای این دیدار یک هفته فرصت آماده سازی داشته اند. شفلید در نواختن ضربات ایستگاهی تیمی قدرتمند است و در بازی فردا نیز روی این موضوع تمرکز خواهد کرد. من خودم از عملکرد لیورپول در دیدار مقابل اورتون بیشتر از مسابقه برابر آژاکس رضایت داشتم، اما شما باید موفق به کسب سه امتیاز شوید. علاقمند به دنبال کردن نتایج سایر تیم‌ها نیستم و نمی دانم دیگر مسابقات چقدر پرگل شده‌ اند. ما فقط باید مطمئن شویم که پیروز شده و کمتر اجازه باز شدن دروازه مان را می دهیم."

دیدگاه‌ها