کد خبر : 1715222 | 02 آبان 1399 ساعت 20:52 | 95.5K بازدید | 2 دیدگاه

خاطره بازی دو بازیکن پرسپولیس در فصل پرحاشیه؛

علیزاده به آقا کریم: کی اوت می‌انداخت؟

علی علیزاده اگرچه بیشتر از یکسال در پرسپولیس حضور نداشت، ولی روز گذشته با همبازی سابق خود خاطرات لیگ برتر در دوره پنجمش را مرور می‌کرد.

علیزاده به آقا کریم: کی اوت می‌انداخت؟

به گزارش "ورزش سه"، برای خیلی از اهالی فوتبال که شناختی از مس رفسنجان یکی از تازه واردان لیگ برتر در دوره بیستم ندارند، علی علیزاده اما کاملا آشناست؛ مهاجمی بلندقامت و توانا در نبردهای هوایی، که از رفسنجان رشد کرد و در تیم‌های بزرگ فوتبال ایران نظیر پرسپولیس، استقلال و تراکتور بازی کرد. او حالا با سِمَت جدیدی دوباره به لیگ برتر بازگشته و به عنوان معاون نارنجی پوشان رفسنجانی انجام وظیفه می‌کند.


البته علی علیزاده در یکی از بدترین دوران تاریخ باشگاه پرسپولیس فرصت حضور در این تیم را پیدا کرد و در لیگ پنجم که علی پروین و آری هان هلندی دو سرمربی تیم بودند، سرخپوشان پایتخت به رتبه‌ای بهتر از نهمی در پایان فصلی که استقلال قهرمانی در آن را جشن گرفت، نرسید.


علیزاده پس از یکسال حضور در پرسپولیس با درخواست امیرقلعه نویی جذب استقلال شد و سه سال برای آبی‌های تهرانی به میدان رفت.


این بازیکن که با پرتاب اوت‌های دستی بلند و پرقدرت که درواقع چیزی کمتر از یک ضربه کرنر نداشتند،‌ در هر بازی موقعیت‌های خطرناکی را برای تیمش ایجاد می‌کرد، در دیدار دوباره با کریم باقری همبازی سابق خود در  پرسپولیس با خنده از آن دوران یاد می‌کرد. او در این گفتگوی صمیمانه پیش از آغاز دیدار دوستانه شاگردان یحیی گل‌محمدی و محمد ربیعی که در پایان با سه گل به سود تیم مس خاتمه یافت، اینطور از دوران حضورش در پرسپولیس یاد کرد:« آقا کی اوت دستی می‌انداخت، بلند می‌شدی سر می‌زدی؟ همه اوت‌ها را من می‌انداختم. اوت دستی‌ها را من می‌انداختم، آقا کریم گل‌ها را که می‌زد، اینجوری (اشاره به شادی گل خاص کریم باقری) می‌کرد.»

 

دیدگاه‌ها