کد خبر : 1715226 | 02 آبان 1399 ساعت 21:27 | 33.4K بازدید | 2 دیدگاه

حمله تند ایجنت اوزیل به سرمربی آرسنال!

ارکوت سوگوت، مدیر برنامه مسوت اوزیل به شدت به میکل آرتتا، سرمربی این تیم تاخته است.

حمله تند ایجنت اوزیل به سرمربی آرسنال!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آرسنال و میکل آرتتا در تصیمی عجیب در هفته های اخیر نام مسوت اوزیل را از لیست لیگ اروپا و لیگ برتر حذف کرده اند و به نظر این هافبک آلمانی دیگر برای توپچی ها به میدان نخاهد بود. ارکوت سوگوت به گذشته میکل آرتتا در باشگاه اورتون اشاره کرده و مدعی شد باشگاه آرسنال در مورد موکلش رفتار صادقانه ای نداشته است.

 

ارکوت سوگوت گفت: "هواداران آرسنال شایسته شنیدن توضیحاتی صادقانه هستند، نه اینکه آرتتا تنها بگوید من اوزیل را کنار گذاشتم. تک تک افراد بیرون می دانند که رفتار منصفانه ای با او نشده و آرتتا در این فصل به اوزیل فرصتی نداد تا خودش را نشان دهد. اگر اوزیل هنوز قرارداد دارد، باید گزینه ماندن و جنگیدن برای جایگاه خود در ترکیب را نیزداشته باشد، اما به مسوت چنین شانسی داده نشده است. اگر اوزیل آماده نبوده، چرا دو بار به مدت 90 دقیقه در ماه ژوئن برابر برایتون و کریستال پالاس او را روی نیمکت قرار گرفت

 

1537967

 

همه می گویند اوزیل خوب تمرین می کند و پرمرته ساکر، مدافع سابق آرسنال و مربی فعلی آکادمی باشگاه علنا به این موضوع اشاره کرد. من حداقل با پنج هم تیمی اوزیل صحبت کرده ام و آنها نیز این موضوع را تصدیق می کنند. آنها می گویند مسوت یکی از بهترین بازیکنان است و نمی توانند بفهمند که چرا او کنار گذاشته شده است.

 

پس دلیل کنار گذاشته شدن اوزیل مربوط به تمرینات و عملکردش در زمین نیست، پس دلایل فوتبالی این تصمیم چه بوده است؟ اگر صحبت می کنید، باید حقیقت را بگویید، وگرنه اصلا صحبت نکنید، زیرا طرفداران آرسنال شایسته شنیدن واقعیت هستند.

 

1537968

 

مسوت در یک تیم انگلیسی بازی کرده و احساس می کند فقط می تواند در این تیم بازی کند. او در نهایت یک توپچی محسوب می شود.  مسوت بازیکنی نیست که دیروز یک تافی (اورتونی) و امروز یک توپچی باشد. آرتتا در دو سال آخر اصلا بازی نکرد، اما باشگاه همچنان نام او را در لیست رد می کرد، زیرا قرارداد داشت.

 

حتی اگر آرتتا ماه ها آماده نبود، آرسن ونگر او را برای دو دقیقه پایانی آخرین بازی به زمین فرستاد تا خداحافظی شیرینی را برای او رقم بزند. ببینید که چگونه با آرتتا در دو سال آخر قراردادش رفتار شد و شرایط برای اوزیل چگونه بوده است."

دیدگاه‌ها