کد خبر : 1715230 | 02 آبان 1399 ساعت 22:16 | 71.3K بازدید | 0 دیدگاه

900 روز گذشت؛

طلسم عجیب لیونل مسی بعد از رونالدو باطل می شود؟

لیونل مسی امیدوار است اولین بار از زمان جدایی کریستیانو رونالدو و بعد از 900 روز قادر به باز کردن دروازه رئال مادرید در ال کلاسیکو باشد.

طلسم عجیب لیونل مسی بعد از رونالدو باطل می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی آمار فو العاده ای در تاریخ ال کلاسیکو داشته و بهترین گلزن این رقابت مهیج به شمار می آید. اما حالا 900 روز است که او موفق به باز کردن دروازه رئال مادرید نشده و امیدوار است این طلسم در بازی فردا عصر شکسته شود. آخرین بار در تاریخ ششم می سال 2018 بود که نام لیونل مسی در فهرست گلزنان دیدار مقابل رئال مادرید دیده شد و در واقع از زمان جدایی کریستیانو رونالدو، این اتفاق هرگز رخ نداده است.

 

1537973

 

از آن زمان تا امروز شش ال کلاسیکو برگزار شده که لیونل مسی در پنج بازی حضور پیدا کرده و 440 دقیقه در پیدا کردن مسیر گلزنی دروازه حریف ناکام مانده است. ستاره آرژانتینی که تابستان شلوغی را سپری کرد و تا آستانه جدایی از بارسلونا نیز پیش رفت، در فصل جاری نیز شروعی خوبی نداشته و در لالیگا تنها دو بار و از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شئده است.

 

در واقع آخرین بار لیونل مسی فصل قبل و در دیدار یک هشتم لیگ قهرمانان مقابل ناپولی در جریان بازی دروازه حریف را باز کرد و این اتفاق در فصل جاری هنوز رخ نداده است. بارسلونا با کسب برتری پرگل در لیگ قهرمانان در شرایط روحی بهتری نسبت به حریف پاس به دیدار فردا خواهد گذاشت و لیونل مسی می تواند با باز کردن دروازه رئال مادرید، روزهای تلخ اخیر را به دست فراموشی بسپارد.

 

بارسلونا این هفته در لیگ قهرمانان موفق شد با پنج گل فرنتس وارش را مغلوب کند و از سوی دیگر رئال مادرید در خانه مغلوب شاختار دونتسک شد. به نظر می رسد بلوگرانا در شرایط بهتری قرار دارد و شاید فردا طلسم عجیب لئو مسی باطل شود.

دیدگاه‌ها