کد خبر : 1715238 | 02 آبان 1399 ساعت 23:37 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

رای‌گیری علیه هیئت مدیره بارسلونا به تعویق نمی‌افتد

دولت کاتالونیا اعلام کرد دلیلی برای به تعویق افتادن رای‌گیری علیه هیئت مدیره باشگاه بارسلونا وجود ندارد.

رای‌گیری علیه هیئت مدیره بارسلونا به تعویق نمی‌افتد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در چند ماه های اخیر روزهای پرتلاطمی را سپری کرد که به یک فصل بدون جام و اخراج دو مربی انجامید. ضمن اینکه لیونل مسی، ستاره این باشگاه، نیز برای اولین بار به طور رسمی خواهان جدایی از بارسلونا شد.

همین اتفاقات باعث شد تا بسیاری از هواداران باشگاه از عملکرد جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه و اعضای هیئت مدیره ابراز ناخشنودی کنند و گروهی از آنها با جمع کردن امضا، به دنبال برگزاری رای‌گیری برای دادن رای عدم اعتماد به هیئت مدیره بودند.

سرانجام تعداد امضای لازم برای برگزاری رای‌گیری جمع آوری شد اما مدیران بارسلونا اعلام کردند که با توجه شرایط فعلی و وجود محدودیت های بهداشتی، خواستار به تعویق افتادن رای‌گیری برای 15 روز شدند. اما دولت کاتالونیا اعلام کرد که هیچ دلیلی برای این کار وجود ندارد و رای گیری طبق برنامه در روزهای 1 و 2 نووامبر (11 و 12 آبان) برگزار خواهد شد.

 

1537984

 

مدیران بارسلونا معتقد بودن که این باشگاه نمی تواند تا آن زمان شرایط لازم برای برگزاری انتخابات را فراهم کند اما دولت کاتالونیا اعلام کرد که هیچ عذرقانونی یا محدودیت بهداشتی برای اینکه این رای‌گیری در زمان مورد نظر برگزار شود، وجود ندارد.

برای برگزاری این رای گیری، 16250 امضا نیاز بود که بیش از 4 هزار نفر بیشتر از آن حمایت کردند و در نهایت با 20867 رای، بارتومئو در آستانه برکناری قرار گرفت.

این رای‌گیری در حالی برگزار می شود که انتخابات ریاست بارسا قرار است در ماه مارس سال 2021 برگزار شود و در صورتی که بارتومئو با رای عدم اعتماد اعضای باشگاه مواجه شود، 5 ماه زودتر از سمتش کنار خواهد رفت.

دیدگاه‌ها