کد خبر : 1715247 | 03 آبان 1399 ساعت 09:06 | 27.4K بازدید | 1 دیدگاه

اینبار یک مربی قرمز در تیم ملی جوانان

شاید اینبار یک مربی قرمز هدایت تیم ملی جوانان را برعهده بگیرد.

اینبار یک مربی قرمز در تیم ملی جوانان 

به گزارش "ورزش سه"، درآخرین تغییر و تحول پرویز مظلومی سرمربی تیم ملی جوانان برای بر عهده گرفتن پست سرپرستی استقلال از سمت خود استعفاء کرد. حال از راهروی فدراسیون فوتبال خبر رسیده یکی از مربیانی که در مورد او برای محول کردن هدایت تیم ملی جوانان بحث شده محسن عاشوری است. سرمربی فصل گذشته تیم خوشه طلایی که در دو سال اخیر کارنامه اش قابل دفاع بوده است. این مربی بعد از قهرمانی بهمراه خوشه طلایی در لیگ 2 فصل گذشته در اولین فصل حضور در لیگ یک به همراه تیمش به عنوان چهارمی دست پیدا کرد و در پایان فصل به دلیل این عملکرد بیش از 10 بازیکن این تیم راهی تیم های لیگ برتری شدند. 

 

جالب اینکه محسن عاشوری در ابتدای مسیر مربیگری اش چند فصلی هدایت تیم های پایه پرسپولیس را برعهده داشت و با کار در این فضا آشنا است. این مربی که به تازگی در غم از دست دادن پدرش سوگوار شده البته در روزهای اخیر پیشنهاد دو تیم دسته اولی را به خاطر شرایط نامناسب برای صعود به لیگ برتر را رد کرد و حالا باید منتظر ماند و دید که در مواجهه با پیشنهاد فدراسیون فوتبال چه تصمیمی خواهد گرفت. 

 

تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات جام ملت ها و انتخابی جام جهانی آماده می شود که چند ماهی به تاخیر افتاده و قرار است در سال 2022 میلادی برگزار شود.

دیدگاه‌ها