کد خبر : 1715249 | 03 آبان 1399 ساعت 09:14 | 63.4K بازدید | 2 دیدگاه

یک دروازه‌بان جدید در اردوی تیم آبی

به زودی یک دروازه بان جدید والبته ملی پوش به اردوی تیم آبی ملحق خواهد شد و او کسی نیست جز امیر حسین نیک پور دروازه بان فیکس تیم ملی جوانان.

به گزارش "ورزش سه"، با حضور این دروازه بان در اردوی تیم آبی تعداد دروازه بانان استقلال به عدد 4 خواهد رسید. استقلال سید حسین حسینی و حسین پورحمیدی را در اختیار داشت و برای فصل جدید رشید مظاهری و امیر حسین نیک پور هم به این ترکیب اضافه شده اند. بدون شک علاوه بر پورحمیدی در فصل پیش رو امیر حسین نیک پور هم شانس بسیار کمی برای بازی خواهد داشت به این دلیل که مرد شماره یک استقلال از بین حسین حسینی و رشید مظاهری انتخاب خواهد شد و یکی از این دو دروازه بان هم مرد تعویضی خواهد بود. 

 

امیر حسین نیک پور در سال های اخیر در تیم سپاهان عضویت داشت که به تازگی به همکاری خود با این تیم پایان داد و با استقلال قرارداد امضاء کرد. این در حالی بود که او از تیم های نساجی و صنعت نفت آبادان هم برای بازی پیشنهاد دریافت کرده بود. گلر 18 ساله فوتبال ایران در بازی های مقدماتی جام ملت های جوانان در تهران دروازه خود را در برابر همه حریفان بسته نگه داشت و در هر سه بازی (نپال – قرقیزستان – امارات) کلین شیت کرد.

 

1538000

امیر حسین نیک پور در کنار یاسین سلمانی، علیرضا منظمی و آریا برزگر جز خوب های تیم ملی جوانان در مقدماتی جام ملت ها در تهران بود.

دیدگاه‌ها