کد خبر : 1715252 | 03 آبان 1399 ساعت 09:31 | 152.8K بازدید | 3 دیدگاه

دفاعیه سرمربی پورتو مقابل خبرنگاران

محاکمه سرجیو کونسیسائو: طارمی کجاست؟

سرمربی تیم اف سی پورتو نگران اختلاف 5 امتیازی تیمش با بنفیکا نیست و حتی از نمایش خوب تیمش برابر اسپورینگ و سیتی صحبت می کند.

محاکمه سرجیو کونسیسائو: طارمی کجاست؟

 

به گزارش"ورزش سه" سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو روز گذشته گفت که اولین قدمی که باید بردارد بازگرداندن تیمی است که در سه بازی گذشته اش پیروز نشده و امروز در استادیوم دو دراگائو برابر گیل ویسنته به میدان می رود.


او گفت:" کار و انگیزه ما به نتایج بستگی ندارد. ما مسیر خود را می شناسیم و می دانیم که همیشه نتایج خوب به دست نمی آید. ما باید با کار و تلاش زیاد بازیکنان برای جنگ آماده شویم."
او افزود:" در برابر اسپورتینگ عالی بودیم و همچنین معتقدم که برابر منچسترسیتی هم همینطور عمل کردیم. البته که ما با امتیاز است که می توانیم قهرمان شویم نه صرفا بازی خوب."


5 امتیاز اختلاف با بنفیکا. این موضوع کونسیسائو را نگران نمی کند:" ما به دلایلی شکست خوردیم اما این امتیازات قابل جبران است. این یک ماراتن است. امروز ما این شانس را داریم که با یک برد به مسابقات برگردیم. من از تیمم انتظار یک نمایش قوی و محکم را دارم."


سرمربی پورتو در پاسخ به این سوال که  امسال آیا برای کسب سه گانه تلاش می کند می گوید:" ما دنبال پیروزی در هر مسابقه هستیم و به چیز دیگری فکر نمی کنیم." او با اعتراف به اینکه زمان زیادی در اختیار ندارد گفت:" فشار زیادی وجود دارد. بین بازی اسپورتینگ و سیتی زمان خیلی کمی است اما به تدریج خودمان را در این شرایط نشان می دهیم."

 

1538089


سرجیو کونسیسائو در بخش دیگری از صحبتهایش به بازیکنان تازه وارد تیم نیز هشدار داد:" رسیدن به اف سی پورتو و بازی کردن در آن آسان نیست. اینگونه نیست که مسی و رونالدو و دو جین بازیکن دیگر آمده اند. بازیکنان جدید ما از شرایط مختلفی آمده اند و طبیعی است که یک زمانی برای سازگاری و هماهنگی نیاز داشته باشند."


مربی پورتو در ادامه انتقادها درمورد استفاده از روش های محافظه کارانه اش در بازی را رد کرد:"این چه حرفی است؟ من محافظه کار نیستم. در بازی های اول بازیکنانی که شناخت بیشتری از آن ها دارم و سال هاست در پورتو بازی کرده اند را میدان دادم. من همیشه برای بردن بازی می کنم و هرگز محافظه کار نیستم."


او اما در بخش دیگری از صحبت هایش در مورد اینکه چرا مهدی طارمی هنوز فرصت بازی در ترکیب اصلی تیم را پیدا نکرده گفت:" او یک بازیکن عالی است که در یک سوم آخر بسیار خوب حرکت می کند. او یک نصف روز با ما تمرین کرد و به تیم ملی رفت ؛ جایی که 15 روز در آنجا بود. او برگشت و حالا نمی توانیم او را به سرعت بازی بدهیم. طارمی روحیه و انگیزه قهرمانی را می شناسد اما پویایی و هماهنگی با تیم چیز دیگری است."


او همچنین درمورد دیگر بازیکن خط حمله این تیم گفت:" تونی مارتینز 15 روز با من کار کرد تا برای بازی با اسپورتینگ آماده شود اما طارمی فقط یک روز با من بود. همه فکر می کنند که این عجیب است که تونی مارتینز از ابتدا بازی کند. من از باخت متنفر هستم. آیا واقعا فکر می کنید طارمی را نمی گذارم چون دوست دارم تیم نتیجه نگیرد؟"

 

1538088

 


سرمربی پورتو در پاسخ به انتقادهایی که به عملکرد ضعیف مارگا که در خط حمله تیم تنها است گفت:" ما باید به بازیکنان کناری هم نگاه کنیم. وقتی 4-4-2 بازی می کردیم احساس کردم که داریم با 4 هافبک بازی می کنیم و نمی توانیم 4-2-4 شویم. اوتاویو یک وینگر متفاوت از لوئیز دیاز است. اتاویو و دیاز در سمت چپ سبک متفاوتی را به بازی می دهند. اتاویو بیشتر به عنوان هافبک و دیاز به عنوان مهاجم کار می کنند. " 


کونسیسائو در ادامه به بازیکنانش هشدار داد که گیل ویسنته سه بازی متوالی را در لیگ بدون شکست پشت سرگذاشته و فقط یک گل دریافت کرده است:" آن ها یک تیم کاملا سازمان یافته هستند و در زمان دفاع 5-4-1 بازی می کنند و در زمان حمله با اضافه شدن وینگرها با سه مهاجم بازی می کنند. ما باید بازی را براساس خواست خودمان پیش ببریم چرا که تیم پرقدرتی هستیم. با این وجود می دانیم که گیل ویسنته در حمله و دفاع یک تیم متعادل و حریف سختی است."

 

دیدگاه‌ها