کد خبر : 1715255 | 03 آبان 1399 ساعت 09:55 | 23.9K بازدید | 3 دیدگاه

کلوپ: فوتبال است، علوم موشکی که نیست

یورگن کلوپ از استفاده از زوج گومز- ماتیپ به جای ویرژیل فن دایک در خط دفاعی حمایت کرده و گفت این دو در غیبت فن دایک می‌توانند وظایف دفاعی‌اش را انجام دهند.

کلوپ: فوتبال است، علوم موشکی که نیست

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید استفاده از زوج جو گومز و جوئل ماتیپ در مرکز خط دفاعی را در بازی‌های آینده امتحان خواهد کرد ولی معتقد است این دو می‌توانند جای خالی ویرژیل فن دایک مصدوم را پر کرده و وظایف دفاعی او را انجام دهند.

 

1538008

 

کلوپ که در دیدار اخیر لیورپول مقابل آژاکس در مرکز خط دفاعی خود از فابینیو و گومز استفاده کرده بود حالا به دنبال راه حلی بلندمدت برای حل مشکل پر کردن جای خالی یکی از بهترین مدافعین دنیا می گردد.

 

کلوپ در این باره گفت: " علت اینکه گومز و ماتیپ تا حالا بازی نکرده اند این است که ویرژیل در تمام بازی‌ها برای ما حضور داشت و اگر هم به دلیلی نبود یکی از این دو نفر مصدوم بود و امکان اینکه در کنار هم وارد زمین بشوند وجود نداشت. البته حضور دژان لوورن هم مهم بود و او تا زمانی که آمادگی کامل داشت برای ما به میدان می‌رفت. من این را نمی‌دانستم که گومز و ماتیپ تا حالا با هم بازی نکرده اند ولی هیچ شکی نیست که می‌توانند در خط دفاعی کنار هم باشند. همینطور که قبلاً هم درباره زوج فابینیو و گومز گفتم دو نفری که بخواهند در پست دفاع وسط بازی کنند باید به هم عادت کنند. در این خط هر چه ثبات بیشتر باشد بهتر است. این فوتبال است و یک شبه به علوم موشکی تبدیل نشده. ما می توانیم آنها را کنار هم تست کنیم و کمک شان کنیم. وضعیت از این قرار است".

 

 

دیدگاه‌ها