کد خبر : 1715259 | 03 آبان 1399 ساعت 10:32 | 39.2K بازدید | 3 دیدگاه

تنش جدید به زیدان در آستانه ال‌کلاسیکو

یک رادیوی اسپانیایی می‌گوید رئال مادرید بعد از دو شکست پیاپی اخیر با مائوریسیو پوچتینو تماس‌هایی برقرار کرده است.

تنش جدید به زیدان در آستانه ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه دو شکست اخیر رئال مادرید در دو بازی پیاپی مقابل کادیز و شاختار دونتسک، سرمربی این تیم زین الدین زیدان را به شدت تحت فشار گذاشته در آستانه بازی بزرگ ال کلاسیکو که امروز برگزار می‌شود رادیو اوندا سرو در اسپانیا مدعی شد رئال بعد از این دو شکست تماس‌هایی با مائوریسیو پوچتینو برقرار کرده است.

 

1537845

 

بر اساس این گزارش‌، مدیریت باشگاه در تماس با پوچتینو از او خواسته برنامه‌ای جامع برای ارائه به باشگاه آماده کند تا در صورتیکه زیدان در نهایت از این تیم اخراج شد برنامه او به عنوان نامزد جدی سرمربی گری رئال بررسی شود.

 

این در حالی است که دیروز هم نشریه فرانسوی اکیپ مدعی شد مدیریت رئال به زین الدین زیدان دو مسابقه فرصت داده و اگر او در بازی ال کلاسیکو و سپس بازی مقابل مونشن گلادباخ در اروپا نتایج مد نظر را بدست نیاورد به احتمال زیاد اخراج خواهد شد.

 

1538013

 

پوچتینو از نوامبر 2019 که از تاتنهام اخراج شد تا کنون بدون تیم است. این مربی آرژانتینی از سوی بسیاری از ناظرین به عنوان یکی از بهترین مربیان حال حاضر دنیا شناخته می‌شود و با توجه به بدون تیم بودن او طبیعی است که هر گاه تیم بزرگی با وضعیتی دشوار مواجه شود نام او به عنوان نامزد سرمربی گری آن تیم مطرح شود.

 

 

دیدگاه‌ها