کد خبر : 1715262 | 03 آبان 1399 ساعت 10:44 | 11.7K بازدید | 1 دیدگاه

فرصت ایده‌آل برای کومان؛ تضمین آینده با یک پیروزی

پیروزی در ال کلاسیکوی امروز برای رونالد کومان فرصت بزرگی است تا هم جایگاه خود را تثبیت کرده و هم رئال مادرید را با بحرانی بزرگ مواجه کند.

فرصت ایده‌آل برای کومان؛ تضمین آینده با یک پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که به دلیل دو شکست پیاپی اخیر این روزها با تنش مواجه شده در آستانه ال کلاسیکو تنها یک دلخوشی دارد: اینکه وضعیت رقیبش بارسلونا هم متفاوت نیست و بلوگرانا از فصل تابستان تا این لحظه تنش‌هایی بزرگ را از سر گذرانده که همچنان به پایان نرسیده است.

 

1538027

 

اما بازی امروز در نوکمپ برای رونالد کومان سرمربی بارسا یک فرصت بزرگ است. او با پیروزی در این مسابقه از یک طرف جایگاه خود را در باشگاه تثبیت خواهد کرد و می‌تواند از این پس با دلگرمی بیشتری برای پیشبرد پروژه اش تلاش کند. از سوی دیگر او با این شکست تعادل تنش را به سود بارسا و به ضرر رئال به هم خواهد زد و حتی می‌تواند باعث اخراج زین الدین زیدان شود.

 

1538029

 

رسانه‌های اسپانیایی می گویند بعد از دو شکست پیاپی مقابل کادیز و شاختار، صندلی زیدان در رئال بیش از هر زمان دیگری لرزان شده و در شهر مادرید در هر گردهم‌آیی فوتبالی نام رائول اسطوره باشگاه به عنوان جانشین زیدان به گوش می رسد.

 

از سوی دیگر اما کومان بعد از پیروزی مقابل فرانس واروش در لیگ قهرمانان از بارسایی ها خواسته بود به او زمان بدهند و صبر کنند تا پروژه اش پیشروی کند. او به عنوان یک مربی جدید با تیمی متشکل از چندین بازیکن جدید و چندین بازیکن بسیار جوان و با سیستمی جدید نسبتاً خوب کار کرده و در چند ماهی که از فعالیتش در بارسا می گذرد سیگنالهای امیدوارکننده ای به هواداران مخابره کرده و جو خوشبینی را در بارسا تشدید کرده است.

 

 

دیدگاه‌ها