کد خبر : 1715269 | 03 آبان 1399 ساعت 11:19 | 54.8K بازدید | 9 دیدگاه

از نیکبخت تا نادری؛ انتقامی پس از ۱۵ سال

بالاخره شایعات این چند وقت اخیر به واقعیت تبدیل شد و محمد نادری چپ پا از پرسپولیس به استقلال پیوست.

از نیکبخت تا نادری؛ انتقامی پس از ۱۵ سال 

به گزارش "ورزش سه"،شاید هیچ کدام از طرفداران پرسپولیس و استقلال در ضمیر ناخودآگاه خودشان هم فکر نمی کردند محمد نادری  تعویض طلایی یحیی گل محمدی در آخرین داربی برگزار شده بین استقلال و پرسپولیس  که زمینه ساز گل مساوی پرسپولیس در بدو حضور در زمین بود در فصل نقل وانتقالات به  استقلال برود.


محمد نادری که بین دونیمه و در حالی که پرسپولیس با یک گل از حریف دیرینه عقب بود به زمین آمده بود ،خیلی زود و قبل از دقیقه 55به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت تا ادامه بازی و لیگ قهرمانان آسیا را هم از دست بدهد، ولی او قبل از مصدومیت کار خودش را کرده بود و آخرین سانترش در پرسپولیس از جناح چپ این تیم را علیپور با پاس رو به عقب به بشار رسن رساند تا قرمزها بازی را برابر کنند.از این مثلث  گل مساوی قرمزها، علیپور به پرتغال رفت، بشار هنوز به تمرینات برنگشته و محمد نادری هم به استقلال پیوست.


انتقال نادری به استقلال  که شایعات آن چند مدتی بود به گوش می رسید شاید مرهمی باشد برای طرفداران این تیم که 15سال قبل و قبل از آغاز فصل 84-85 علیرضا نیکبخت واحدی چپ پای خود را در تیم رقیب دیدند.
نیکبخت واحدی بعد از 8سال حضور در استقلال، در دوران اوج فوتبالش در 25سالگی به پرسپولیس رفت تا مزه قهرمانی با این تیم را هم بچشد.کاری که شاید نادری به آن فکر می کند.نادری در حالی به استقلال پیوست که در آخرین دیدار رسمی تیم ملی کشورمان برابر عراق یکی از یارهای تعویضی بود و مزه ملی پوش شدن با پرسپولیس را چشیده است، مثل علیرضا نیکبخت واحدی که او هم با استقلال به تیم ملی رسیده بود. هر دو چپ پا بودند، هر دو ملی پوش بودند و هر دو به صورت مستقیم به تیم رقیب پیوستند.

 

1537917


انتقال بین این دو تیم سابقه زیادی دارد از جوادالله وروی و غلامرضا فتح آبادی گرفته تا شاهرخ بیانی و مهدی هاشمی نسب که به صورت مستقیم به رقیب دیرینه پیوستند و یا احمد رضا عابدزاده و داود سیدعباسی و میثم بائو و مرحوم اولادی ....که راه غیر مستقیم انتخاب کردند.


 این داربی پایانی را برای خود متصور نیست، هوادارها بازی با رقیب دیرینه را از فصل نقل و انتقالات شروع شده می بینند و در زمین بازی اوج آن را تماشا می کنند.


آبی ها حالا بعد از 15سال انتظار و زخم شدید روی صورت به خاطر رفتن نیکبخت به پرسپولیس،ضربه را تلافی کرده اند و چپ رونده قرمزها را جذب کردند. این قصه ادامه دارد و پایانی برای آن نیست. ضرباتی که سال ها برای جبرانش به انتظار میشینی و حالا منتظر عکس العمل رقیب می مانی. عین زمین فوتبال،حمله و ضد حمله اگرچه این ضد حملات 15سال زمان نیاز داشته باشد.
محمدرضا تقی خانی

دیدگاه‌ها