کد خبر : 1715270 | 03 آبان 1399 ساعت 11:26 | 19.3K بازدید | 1 دیدگاه

عجیب و پرهیجان؛ ال‌کلاسیکو از دید ستاره‌های سابق دو تیم

در آستانه اولین ال‌کلاسیکوی فصل، ستاره‌های سابق بارسا و رئال مادرید این بازی را یک بازی پرهیجان توصیف کردند که هیچیک از دو تیم شانس بیشتری برای پیروزی در آن ندارند.

عجیب و پرهیجان؛ ال‌کلاسیکو از دید ستاره‌های سابق دو تیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و رئال مادرید از ساعاتی دیگر در نوکمپ اولین ال کلاسیکوی فصل 2020-2021 را برگزار می‌کنند.

 

هر دو تیم در حالی قدم به این مسابقه می گذارند که بازی قبلی خود در لالیگا را با شکست پشت سر گذاشته اند. بعد از آن اما شاگردان کومان در لیگ اروپا یک پیروزی 5-1 مقابل فرانس واروش بدست آوردند درحالیکه شاگردان زیدان مقابل شاختار 3-2 شکست خوردند.

 

1538037

 

در آستانه ال کلاسیکوی امروز چند نفر از ستاره‌های سابق دو تیم درباره بازی اظهارنظر کرده و معتقدند با اینکه باید منتظر یک جدال پرهیجان باشیم اما هیچیک از دو تیم روی کاغذ از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار نیست.

 

کارلس پویول‌، مدافع سابق بارسلونا

به نظر من این بازی پیش از سوت شروع مسابقه برنده مشخصی ندارد و در شروع فصل برگزار می‌شود. هر دو تیم بازی قبلی شان در لالیگا را باخته اند و حالا باید خودشان را در این بازی بزرگ نشان بدهند. امیدوارم بارسلونا برنده شود و انتقام بگیرد.

 

ساموئل اتوئو، مهاجم سابق بارسلونا

اینکه چنین بازی‌ای بدون تماشاچی برگزار می‌شود اتفاق عجیبی است. ال کلاسیکو یک مسابقه منحصربفرد است و من امیدوارم بازیکنان همه تلاش شان را بکنند تا یک دیدار تماشایی و دراماتیک بوجود بیاید.

 

پاتریک کلایورت‌، مهاجم سابق بارسلونا

به نظر من اینکه یک ال کلاسیکو اینقدر زود و در شروع فصل برگزار شود کمی زودهنگام است. به همین خاطر معتقدم پیروزی در این مسابقه تیم قهرمان فصل را تعیین نخواهد کرد. بدون شک بازی خوبی خواهد شد و من بی صبرانه منتظر تماشایش هستم.

 

فرناندو هیرو، مدافع سابق رئال مادرید

اینکه بازی‌ای با این استاندارد بخواهد بدون تماشاچی برگزار شود عجیب است. شاید پشت درهای بسته برگزار شدن بازی به سود تیم مهمان و همچنین داور مسابقه باشد.

 

گوتی، هافبک سابق رئال مادرید

به نظر من این بازی در تعیین قهرمان این فصل لالیگا تعیین کننده نخواهد بود. ولی با اینحال بازی مهمی است. پیروزی در این بازی از نظر بالا رفتن اعتماد به نفس تیم برنده در ابتدای فصل اهمیت زیادی دارد. تیم‌های دیگر هم با دیدن این بازی می‌توانند سطح خودشان را با این دو غول فوتبال اسپانیا بسنجند.

 

 

دیدگاه‌ها