کد خبر : 1715280 | 03 آبان 1399 ساعت 12:35 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

مسی پیشتاز بی‌رقیب گلزنی در ال کلاسیکو

لیونل مسی که امروز هم با بازوبند کاپیتانی بارسا در ال کلاسیکو بازی می کند با اختلاف، بهترین گلزن تاریخ این مصاف تاریخی است.

مسی پیشتاز بی‌رقیب گلزنی در ال کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، اولین ال کلاسیکوی فصل از ساعاتی دیگر در شهر بارسلون و در نوکمپ آغاز می شود. این بازی شاهد حضور ستاره ای است که لقب بهترین گلزن تاریخ کلاسیکو را یدک می کشد: لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی بارسلونا.

 

1538048

بهترین گلزنان تاریخ ال کلاسیکوها

 

مسی در حالی این عنوان را به خود اختصاص داده که با نزدیک ترین تعقیب کننده‌ها، حریف قدیمی و سرسختش کریستیانو رونالدو و اسطوره بزرگ باشگاه رئال مادرید، آلفردو دی استفانو فاصلهای هشت گله دارد.

 

جالب این‌جاست که دی استفانو و کریستیانو رونالدو دیگر در ال کلاسیکو حضور ندارند و نمی توانند آمار گلزنی خود را افزایش دهند ولی مسی فعلا با پیراهن بارسا در این مصاف حاضر است و می تواند گلهای خود را بیشتر و بیشتر کند.

 

مسی با 26 گل صدرنشین فهرست بوده و رونالدو و دی استفانو با 18 گل مشترکا در رتبه دوم ایستاده اند. رتبه سوم به رائول اسطوره رئال مادرید اختصاص داد. سزار از بارسلونا، خنتو و پوشکاش از رئال با چهارده گل در رتبه بعدی ایستادهاند و سانتیانا از رئال مادرید هم با 12 گل رتبه بعدی را به خود اختصاص داده است.

 

لوئیس سوارز از بارسلونا با 11 گل در رتبه بعدی ایستاده و هوگو سانچس و خوانیتو از رئال مادرید و سامیتیر از بارسلونا 10 گله هستند.

 

 

 

دیدگاه‌ها