کد خبر : 1715286 | 03 آبان 1399 ساعت 13:00 | 15.8K بازدید | 1 دیدگاه

برای کسب سه امتیاز به تهران می آییم

نقی زاده : برابر استقلال به اندازه کافی انگیزه داریم

هافبک مس رفسنجان اعتقاد دارد بازی مقابل استقلال و پرسپولیس هیچ فرقی با بازی های دیگر ندارد.

نقی زاده : برابر استقلال به اندازه کافی انگیزه داریم

به گزارش ورزش سه، علیرضا نقی زاده هافبک فصل گذشته سپاهان که در این فصل به تیم مس رفسنجان پیوست، در بازی دوستانه تیمش برابر پرسپولیس یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و یکی از سه گل مس را به ثمر رساند. او پس از این بازی خودش را برای دیدار با دیگر تیم مطرح پایتخت یعنی استقلال آماده می کند که در اولین هفته لیگ برتر میزبان مس رفسنجان است.


نقی زاده درخصوص شرایط مس  رفسنجان پیش از این بازی گفت: خدا را شکر شرایط خوب است و رفته رفته بهتر می شود. هر چقدر زمان می گذرد تیم ما هماهنگتر می شود.
او درخصوص به تعویق افتادن  بازیهای لیگ ادامه  داد: به نظر من به تعویق  افتادن بازی‌ها برای تیم خوب است زیرا ما  چندین تغییرات داشتیم  و این قضیه را به فال نیک می‌گیریم.


این بازیکن در خصوص مصاف با استقلال در هفته اول لیگ عنوان کرد: بازی با استقلال شرایط خودش را دارد اما همه ما بازیکنان و کادر فنی می خواهیم از فوتبال  استان کرمان دفاع  و بازی خوبی کنیم اما نتیجه دست خداست .


وی در مورد اینکه خطرناک‌ترین بازیکن استقلال چه کسی است گفت : استقلال تیم خوبی است و بازیکن های خوبی دارد ولی ما انگیزه کافی مقابلشان داریم. انشالله که یک بازی خوب به نفع ما رقم بخورد.
وی در پایان در مورد اینکه بازی مقابل استقلال سخت تر است یا پرسپولیس افزود: برای من فرقی نمی کند با کدام تیم بازی داریم. استقلال و پرسپولیس هم از این  قاعده مستثنی نیستند. تمام مجموعه مس آماده است تا بازی خوبی در زمین پیاده کنیم امیدوارم که نتیجه هم بگیریم.

دیدگاه‌ها