کد خبر : 1715288 | 03 آبان 1399 ساعت 13:02 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین وضعیت مصدومان سپاهان از زبان محرم؛

محمد محبی 10 روز دیگر آماده مسابقات می‌شود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید تیمش مشکلی ندارد و با رفع چند مصدومیت جزئی در میان بازیکنان، تیمش آماده مسابقات لیگ برتر خواهد شد.

محمد محبی 10 روز دیگر آماده مسابقات می‌شود 

به گزارش "ورزش سه"، بدترین خبر در میانه‌های لیگ نوزدهم برای سپاهانی‌ها، مصدومیت شدید عزت پورقاز و گولسیانی بود که نمایش های فوق العادهای طی نیم فصل اول ارائه کرده بودند و تا پایان فصل از همراهی سپاهان بازماندند.


با پایان فصل، یک از دغدغه‌های اصلی مسئولان باشگاه سپاهان بازگشت این دو بازیکن و رسیدن آنها به شرایط مسابقه بود و درنهایت این اتفاق در بازی های لیگ قهرمانان آسیا رخ داد؛ هر چند میزان آمادگی دو بازیکن اصلا قابل مقایسه با روزهای اوجشان نبود.


در فاصله چند روز مانده به شروع مسابقات لیگ بیستم اما محرم نویدکیا از میزان آمادگی شاگردانش راضی است. او  در آخرین مصاحبه خود اینطور در مورد مصدومان اردوی سپاهان توضیح داد: « تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم. نگران پورقاز و گولسیانی بودم اما شرایطشان خوب است. چند مصدومیت جزیی هم مانند خلعتبری و دهقان داریم ولی در کل شرایط ایده آل است و مشکل خاصی نداریم. همه چیز آماده است که لیگ شروع شود و با قدرت جلو برویم.» 


او در مورد شرایط محبی که زانوی خود را جراحی کرده، بیان کرد: « محبی جراحی مینیسک کرد و احتمالا طی 10روز تا دو هفته آینده به تیم اضافه می‌شود.»

دیدگاه‌ها