کد خبر : 1715290 | 03 آبان 1399 ساعت 13:01 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

لوئیس فیگو؛ جنجالی‌ترین ستاره ال کلاسیکو

لورنزو سرا فرر مربی سابق بارسلونا درباره لوئیس فیگو یکی از جنجالی‌ترین ستاره‌های تاریخ ال کلاسیکو با رادیو مارکا صحبت کرد.

لوئیس فیگو؛ جنجالی‌ترین ستاره ال کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس فیگو ستاره پرتغالی که سابقه بازی در هر دو تیم بارسلونا و رئال مادرید را دارد،  بدون شک یکی از جنجالی‌ترین ستاره‌های تاریخ ال کلاسیکو است.

 

لوئیس فیگو که بعد از درخشش با پیراهن بارسلونا به عنوان یکی از بازیکنان محبوب این تیم نزد هواداران معروف بود در یک اقدام بسیار جنجالی به رئال مادرید پیوست تا خشم کاتالانها را برانگیزد.

 

1538055

 

اقدام فیگو برای هواداران بارسا آنقدر گران بود که اعتراضهای شدید به او به فحاشی و ایجاد مزاحمت برای ستاره پرتقالی کشیده شد. تا جایی‌که در یک ال کلاسیکو که او با پیراهن سفید رئال به مصاف تیم سابقش بارسا رفت، هواداران بارسا زمانی که فیگو پشت نقطه کرنر قرار گرفت تا توپ را ارسال کند با پرتاب سر خوک به درون زمین نسبت به او واکنش نشان دادند.

 

1538056

 

لورنزو سرا فرر مربی سابق بارسلونا در آستانه ال کلاسیکوی امروز درباره نقش لوئیس فیگو در ترکیب بارسا به رادیو مارکا گفت: " نبود لوئیس فیگو برای بارسا ضربه سختی بود. او یکی از رهبران ما در رختکن بود. استعداد ذاتی فیگو باعث می‌شد بارسا در حملات نسبت به هر حریفی برتری داشته باشد. بازی معروف ما با رئال بعد از انتقال او به این تیم فوق العاده جنجالی بود. بت بزرگ بارسا حالا با پیراهن حریف به نوکمپ برگشته بود و ناراحتی هواداران از او طبیعی بود".

 

 

دیدگاه‌ها