کد خبر : 1715306 | 03 آبان 1399 ساعت 14:23 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

عمر مدیریت در پرسپولیس شش ماه است

بزیک: شجاع می توانست بهتر جدا شود

بازیکن سابق پرسپولیس می گوید فرقی نمی‌کند چه کسی مدیرعامل این تیم شود زیرا بعد از شش ماه در هر حال عوض خواهد شد.

بزیک: شجاع می توانست بهتر جدا شود

به گزارش" ورزش سه"، ادموند بزیک در خصوص استعفای رسول پناه گفت: من فکر می کنم او دیر هم استعفا داد زیرا دوره شش ماهاش تمام شده بود و باید می رفت! چون هرکس که مدیرعامل پرسپولیس می‌شود ۶ ماه بیشتر دوام نمی‌آورد و در نهایت با  انجام یک سناریو  خداحافظی کرد. مسئولان منتظرند ببینند این تیم چه زمانی نتیجه می‌گیرد و بعد کاری می کنند که مدیران استعفا دهند. به غیر از آقای گرشاسبی که حداقل ثبات داشت در زمان مدیریت  افراد دیگر فقط بدهی بود که اضافه می‌شد. من نمی‌دانم مدیریت پرسپولیس چه چیزی دارد که همه دوست دارند مدیر شوند با این که همه می‌دانند این تیم بدهی دارد. شاید آقای رسول پناه  مدیر خوبی بود اما به درد فوتبال نمی‌خورد.


او در پاسخ به این سوال که به نظرش چه کسی می تواند مدیرعامل جدید پرسپولیس شود ادامه داد: باید قرعه کشی کنند تا یک اسم در بیاید! اصلا پرسپولیس به مسرپرست نیازی ندارند می توانند یک ‌حسابدار بیاورند تا پول همه را بدهد!  فکر می‌کنم مدیریت پرسپولیس برای خودش یک معما است. ما هم  که یاد گرفته ایم همیشه بگوییم همه چیز گل و بلبل است و تعریف کنیم. ۵ تیم بدهی دارند اما آنقدر تیم های  خوبی هستند که سازمان لیگ  نمی‌تواند بگوید بازی نکنید چون آنها اجازه گفتن چنین چیزی را ندارند و به بقیه تیم ها هم نمی توانند فشار بیاورند .آن وقت یکی دو تیم با  لابی ای که  دارند باعث میشوند بازی ها سه هفته  عقب بیفتد . اگر از کودک  ۵ ساله هم  بپرسید  مشکل فوتبال ما چیست او می‌گوید باید به روی پایه ها کار کنند که هیچ کس هم این کار را نمی‌کند.

 


بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص انتقال جنجالی محمد نادری به استقلال عنوان کرد: آخرین دستاورد رسول پناه هم همین بود!  می توانستند توافق کنند، من نمی‌گویم بازیکن حق ندارد جابجا شود به هر حال آینده اش است اما فکر می‌کنم عجولانه تصمیم گرفت و اگر به تیم دیگری می رفت بهتر بود همه این ها به نوع قرارداد بستن مدیران  برمی‌گردد.

 


بزیک در پایان در خصوص جدایی شجاع خلیل زاده نیز افزود: وقتی در متن کار نیستم نمی‌توانم نظر بدهم. شجاع هم زحمت کشید ،فکر می‌کنم کمی آزرده بود برای همین هم جدا شد. درست است که بازیکن باید به فکر زندگی شخصیاش باشد اما او می توانست تا  نیم فصل صبر کند و در فینال آسیا  حضور پیدا کند اما با همه اینها نمی شود خوردهای گرفت. فقط  می‌توانم بگویم شجاع می‌توانست با شرایط بهتری از پرسپولیس جدا شود.

دیدگاه‌ها