کد خبر : 1715312 | 03 آبان 1399 ساعت 15:00 | 67.4K بازدید | 2 دیدگاه

علوی: بابک مرادی اجازه بازی ندارد؛

ماشین سازی جلوی ستاره استقلال را می‌گیرد!

باشگاه ماشین سازی اعتقاد دارد که بابک مرادی نمی‌تواند برای تیم جدیدش استقلال به میدان برود.

ماشین سازی جلوی ستاره استقلال را می‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحمد علوی مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ما درباره این موضوع گفت: ما به فدراسیون فوتبال شکایت کردیم و پرونده در کمیته انضباطی جریان دارد. بابک مرادی با ما دو سال قرارداد داشت و به صورت یک طرفه فسخ کرده که از نظر ما قانونی نیست چرا که نه بند فسخ داشت و نه ما رضایت نامه دادیم.

 

او درباره شرط ماشین سازی برای رضایت گفت: هرچه قانون بگوید ما از آن عدول نمی‌کنیم. در کمیته انضباطی خود بابک و مدیربرنامه اش حضور پیدا می‌کنند و هر دو باشگاه هم نماینده خواهند داشت. ما درک می‌کنیم که مرادی قصد دارد پیشرفت کند و برای او آرزوی موفقیت داریم اما از حق و حقوقمان هم نخواهیم گذشت.

 

علوی با اشاره به مبلغ رضایت نامه گفت: ما مبلغ معقولی را پیشنهاد میدهیم اما در نظر داشته باشید که ماشین سازی سکوی پرتاب بابک شد و سوال من این است که قبل از ماشین سازی در تیمش چقدر بازی کرد؟ ماشین به او میدان داد و بابک هم برای ما زحمت کشید اما فوتبال صنعت است و ما هم سود خود را در نظر داریم.

 

وی همچنین عنوان کرد: نمیتوانم رقم قرارداد را بگویم اما این که می‌گویند میلیاردی به هر حال ما باید درآمدزایی خود را انجام دهیم. همانطور که گفتم مرادی نمی‌توانست از تیم ما جدا شوم اما ما درک می‌کنیم که اگر بازیکنی دلش با تیم ما نباشد به زور نگه نداریم و هرچه کمیته انضباطی بگوید قبول میکنیم و آماده مذاکره هستیم ولی الان مرادی نمی‌تواند برای استقلال به میدان برود.

دیدگاه‌ها