کد خبر : 1715331 | 03 آبان 1399 ساعت 16:52 | 8.6K بازدید | 1 دیدگاه

وستهام 1 - 1 سیتی؛ تیم پپ مدعی قهرمانی نیست

منچسترسیتی در خانه وستهام با نتیجه تساوی 1-1 متوقف شد.

وستهام 1 - 1 سیتی؛ تیم پپ مدعی قهرمانی نیست

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که در این فصل نتایج پرفراز و نشیبی گرفته و هنوز در قامت یک مدعی قهرمانی در لیگ برتر ظاهر نشده، امروز نیز نتوانست وستهام را شکست دهد و در خانه این تیم به تساوی 1-1 رضایت داد.

 

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 16 و روی ارسال سرخیو آگوئرو می توانست به گل اول دست یابد، اما کریسول اجازه گلزنی را به ریاض محرز نداد.

 

1538126

 

1538128

 

 

اما در دقیقه 18 این وستهام بود که به گل اول دست یافت. روی ارسال کوفال، میکل آنتونیو در محوطه جریمه سیتی صاحب فرصت شده و با یک ضربه آکروباتیک دروازه ادرسون را باز کرد.

 

در دقیقه 26 منچسترسیتی فاصله ای تا به ثمر رساندن گل تساوی نداشت، اما ضربه ریاض محرز با عکس العمل فابیانسکی همراه شد و این فرصت از دست رفت.

 

در دقیقه 34 این بار اریک گارسیا شانس خود را برای باز کردن دروازه وستهام امتحان کرد، اما ضربه او از کنار دروازه حریف به بیرون رفت. در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و در نهایت وستهام با برتری 0-1 راهی رختکن شد.

 

اما سیتی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 51 موفق شد به گل تساوی دست پیدا کند. روی ارسال زمینی ژائو کانسلو از سمت چپ، فیل فودن در محوطه صاحب فرصت شد و در نهایت با چرخشی تماشایی و ضربه ای زمینی موفق شد دروازه وستهام را باز کند.

 

1538132

 

دقایقی بعد این کایل واکر بود که بخت خود را برای باز کردن دروازه وستهام امتحان کرد، اما ضربه زمینی او در اختیار فابیانسکی قرار گرفت. در دقیقه 79 این بار کوین دی بروین روی پا ایلکای گوندوغان به سمت مرکز می توانست دروازه وستهام را باز کند، اما باز هم دروازه بان وستهام مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

در دقیقه 85 و روی پاس عمقی کوین دی بروین، سیتی تا آستانه زدن گل دوم نیز پشی رفت، اما رحیم استرلینگ در موقعیتی تک به تک موفق به گلزنی نشد و ضربه او با مهار فابیانسکی همراه شد.

 

لحظاتی بعد و روی اشتباه مدافعان وستهام باز هم استرلینگ در موقعیت گلزنی قرار گرفت، اما تعلل او در نهایت باعث از دست رفتن این فرصت شد. تلاش سیتی برای زدن گل برتری نتیجه ای نداشت و دو تیم در نهایت به تساوی 1-1 رضایت دادند.

دیدگاه‌ها