کد خبر : 1715359 | 03 آبان 1399 ساعت 18:54 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن مونیخ 5 - 0 فرانکفورت؛ نمایش قدرت

بایرن مونیخ با درخشش رابرت لواندوفسکی با پنج گل فرانکفورت را مغلوب کرد.

بایرن مونیخ 5 - 0 فرانکفورت؛ نمایش قدرت

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که چند شب قبل موفق شد با ارائه نمایشی فوق العاده با چهار گل اتلتیکومادرید را در لیگ قهرمانان مغلوب کند، امشب نیز مشکلی برای غلبه بر فرانکفورت نداشت و با هت تریک لواندوفسکی و گل های لروی سانه و جمال موسیالا این تیم را شکست داد.

 

بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه پنج و روی حرکت توماس مولر فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه داگلاس کاستا با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

1538187

 

اما در دقیقه 10 بایرن به گل اول بازی دست یافت. پاس زمینی کیگزلی کومان در محوطه به لواندوفسکی رسید و او با یک ضربه زمینی و دقیق موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

 

در دقیقه 18 این سار بود که با حرکت از سمت راست برای بایرن مونیخ فرصت گلزنی ایجاد کرد، اما ضربه لئون گورتزکا در شرایطی خوب به بازیکنان فرانکفورت برخورد کرد.

 

اما در دقیقه 25 بایرن مونیخ به گل دوم هم دست یافت. روی ارسال کرنر از سوی جاشوا کیمیچ از سمت راست، لواندوفسکی با یک ضربه سر دقیق به گوشه دروازه موفق به زدن گل دوم شد.

 

در اواخر نیمه اول لوکاس هرناندز با حرکت از سمت چپ باز هم برای بایرن مونیخ فرصت گلزنی ایجاد کرد، اما این بار ضربه لواندوفسکی با مهار کوین ترپ همراه شد و در نهایت نیمه اول با برتری 0-2 بایرن مونیخ به اتمام رسید.

 

در همان شروع نیمه دوم بود که لواندوفسکی با یک و دو با هرناندز تیمش را در آستانه زدن گل سوم هم پیش برد، اما ضربه مدافع کناری بایرن با عکس العمل ترپ مواجه شد.

 

1538188

 

اما در دقیقه 60 بایرن باز هم به گل رسید. پاس عمقی داگلاس کاستا در موقعیتی تک به تک به لواندوفسکی رسید و او با ضربه ای دقیق هت تریک خود را تکمیل کرد.

 

در دقیقه 65 کاستا موقعیت بسیار خوبی را برای هرناندز در مقابل دروازه فرانکفورت فراهم کرد، اما گرچه این بازیکن یارگیری نداشت، اما ضربه اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 73 بایرن مونیخ باز هم دروازه حریف را باز کرد. این بار لروی سانه از سمت راست به داخل حرکت کرده و با یک ضربه فوق العاده به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد.

 

در دقیقه 82 و روی پاس به عقب اشتباه سار و اشتباه مانوئل نویر، این داست بود که تا آستانه باز کردن دروازه بایرن پیش رفت، اما خود نویر با تکلی فوق العاده روی خط دروازه را نجات داد.

 

اما در دقیقه 90 جمال موسیالا روی ریباند ضربه گورتزکا موفق به گلزنی شد و در نهایت بایرن مونیخ با نتیجه 0-5 موفق شد فرانکفورت را شکست دهد.

دیدگاه‌ها