کد خبر : 1715364 | 03 آبان 1399 ساعت 19:13 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

فیل فودن:

گواردیولا خواست سرنوشت بازی را عوض کنم

فیل فودن، ستاره جوان منچسترسیتی از عدم کسب پیروزی برابر وستهام ناامید است.

گواردیولا خواست سرنوشت بازی را عوض کنم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز در خانه وستهام با نتیجه 1-1 متوقف شد و دو امتیاز حساس را از دست داد. فیل فودن در بین نیمه به جای سرخیو آگوئروی مصدوم وارد میدان شد و تک گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند. در پایان بازی، فیل فودن مدعی شد بازی در اختیار سیتیزن ها بود و آنها از فرصت های خود استفاده نکردهاند.

 

1538132

 

فیل فودن گفت: "پپ گواردیولا از من خواست سرحال و آماده در میدان ظاهر شوم و سرنوشت بازی را رقم بزنم و شرایط را تغییر دهم. من نیز سعی کردم این کار را انجام دهم و ما به هدف خود رسیدیم، اما نتوانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم. در نیمه دوم خیلی سریعتر و تهاجمی بازی کردیم و من فکر می کنم ما باید روی قدرت تمام کنندگی خود بیشتر کار کنیم. ما در نیمه اول سرعت کافی نداشتیم، اما سرمربی در بین نیمه با ما صحبت کرد و در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کردیم.

 

من از گلزنی لذت می برم و می خواهم این روند را ادامه دهم. خوشحال می شوم تا آنجا که ممکن است بازی کنم، من این باشگاه را دوست دارم و علاقه دارم در ترکیب سیتی قرار گیرم. دوست داشتیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم، فکر می کنم خیلی خوب بازی کردیم و بیشتر بازی در کنترل ما بود. عدم کسب پیروزی در این دیدار بسیار ناامید کننده است، اما فردا این دیدار را فراموش کرده و برای بازی بعدی شرایط را بهبود می بخشیم."

 

 

دیدگاه‌ها