کد خبر : 1715374 | 03 آبان 1399 ساعت 19:58 | 299.6K بازدید | 6 دیدگاه

تصمیمات بحث برانگیز در نوکمپ؛

اوج جنجال؛ تکلیف ال کلاسیکو اینجا روشن شد (عکس)

تصمیمات داوری نقش مهمی در تعیین تیم پیروز در ال کلاسیکوی امروز داشت.

اوج جنجال؛ تکلیف ال کلاسیکو اینجا روشن شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در همان نیمه اول بود که لیونل مسی با حرکتی انفرادی وارد محوطه جریمه رئال مادرید شد و فرصت خوبی برای باز کردن دروازه تیبو کورتوا پیدا کرد. اما کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید با حرکتی خشن توپ را از مقابل پای این بازیکن دور کرد و گرچه در ابتدا این صحنه پنالتی به نظر می رسید، اما نظر داور حتی بعد از بازبینی صحنه توسط گروه VAR نیز تغییر پیدا نکرد و در نهایت بازی ادامه یافت.

 

1538224

 

1538223

 

اما جنجالی ترین تصمیم این دیدار در نیمه دوم گرفته شد. رئال مادرید صاحب یک موقعیت ایستگاهی شد و ضربه تونی کروس راهی به دروازه بارسلونا نیافت. اما در ادامه داور تصمیم به بازبینی صحنه گرفت و خطای کلمنت لانلگه روی سرخیو راموس را تشخحیص داد. مدافع بارسلونا پیراهن کاپیتان رئال مادرید را کشیده بود و از نظر داور این صحنه پنالتی بود.

 

بازیکنان بارسلونا از جمله لیونل مسی به شدت به این تصمیم معترض بودند، اما در نهایت این تصمیم تغییری پیدا نکرد و رئال مادرید صاحب یک ضربه پنالتی شد که سرخیو راموس پشت توپ قرار گرفت و علیرغم تشخیص صحیح نتو، توپ را تبدیل به گل دوم تیمش کرد. در نهایت همین تصمیم نقش مهمی در برتری رئال مادرید در این دیدار حساس داشت و هواداران بارسلونا به نوعی شکست امروز را مرهون تصمیم گروه داوری می دانند. در دقایق پایانی لوکا مودریچ موفق شد گل سوم را نیز به ثمر برساند و در نهایت رئال مادرید 1-3 پیروز این دیدار لقب گرفت.

 

در این صحنه کاسمیرو توپ را از مقابل پای لیونل مسی دور کرد و بازیکنان بارسلونا به شدت اعتقاد به پنالتی داشتند، اما داور با آنها هم نظر نبود و جریان عادی مسابقه ادامه پیدا کرد.

 

1538220

 

این بی شک مهم ترین صحنه ال کلاسیکوی امروز است. با استناد به VAR، رئال مادرید صاحب یک ضربه پنالتی شد و در نهایت سرخیو راموس گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

 

1538222

 

1538225

 

1538221

دیدگاه‌ها