کد خبر : 1715391 | 03 آبان 1399 ساعت 21:12 | 9.8K بازدید | 1 دیدگاه

هانسی فلیک: دیویس شش تا هشت هفته مصدوم است

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ خبر از دوری طولانی مدت آلفونسو دیویس از میادین داده است.

هانسی فلیک: دیویس شش تا هشت هفته مصدوم است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز با ارائه نمایشی فوق العاده موفق شد با پنج گل فرانکفورت را مغلوب کرده و به روند نتایج درخشان هفته های اخیرش ادامه دهد. اما این پیروزی بزرگ برای باواریایی ها بدون هزینه نبود و آلفونسو دیویس، مدافع جوان و کانادایی این تیم در همان دقایق ابتدایی و بدون اینکه به کسی برخورد کند دچار مصدومیت شدیدی شد. حالا هانسی فلیک در پایان بازی مدعی شد این بازیکن احتمالا نزدیک به دو ماه قادر به همراهی بایرن مونیخ نخواهد بود.

 

1538258

 

هانسی فلیک گفت: "درخشش لروی سانه؟ او در دوران وقفه ایجاد شده به علت بازی های ملی تلاش زیادی داشت و البته اخیرا زیر نظر میروسلاو کلوزه نیز تمریناتی انجام داده که این موضوع امروز به او کمک کرد. لروی سانه می تواند این مسیر را ادامه دهد.

 

وقتی در مسابقه بعدی در بوندس لیگا پیروز شوید، پیروزی در لیگ قهرمانان حتی شیرین تر هم می شود. ما باید شرایط و بازیکنان تعویضی را زودتر مدیریت کنیم تا بازیکنان همیشه مجبور نباشند 90 دقیقه بازی کنند.

 

مصدومیت آلفونسو دیویس؟ رباط مچ پای دیویس آسیب دیده است و انتظار می رود او شش تا هشت هفته از میادین دور باشد. مصدومیت دیویس به ما آسیب خواهد زد و در این شرایط ما باید خلاقیت به خرج بدهیم."

دیدگاه‌ها