کد خبر : 1715399 | 03 آبان 1399 ساعت 21:51 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

جنوا 0 اینترمیلان2؛ درخشش ادامه دار لوکاکو

تیم فوتبال اینترمیلان یک هفته پس از شکست در دربی دلامادونینا موفق به کسب سه امتیاز برابر تیم میانه جدولی جنوا شد.

جنوا 0 اینترمیلان2؛ درخشش ادامه دار لوکاکو

به گزارش "ورزش سه،" هفته پنجم رقابت‌های سری‌آ با مصاف روز گذشته ساسولو و تورینو که با تساوی 3 بر 3 خاتمه یافت،آغاز شد و امروز هم در یکی از مسابقات تیم فوتبال اینترمیلان در خانه جنوا میهمان این تیم بود.


شاگردان کونته در شرایطی به این مسابقه رسیده بودند، که در هفته چهارم مقابل میلان در دربی دلامادونیا شکست تلخی را تجربه کردند و در اولین هفته لیگ قهرمانان اروپا نیز مقابل مونشن گلادباخ دو امتیاز خانگی را از دست دادند و اگر گل لوکاکو در وقت‌های اضافی نبود، دو شکست پیاپی برای آبی و مشکی پوشان شهر میلان رقم خورده بود.


مهم ترین خبر پیش از این مسابقه در اردوی اینترمیلان بازگشت اشرف حکیمی به لیست نفرات دیدار برابر جنوا بود؛ بازیکنی که به دلیل مثبت شدن تست کرونا، دیدار برابر مونشن گلادباخ را از دست داده بود و در تست دوباره اثری از ویروس کرونا در بدن او وجود نداشت تا یکی از دغدغه های اصلی سرمربی اینترمیلان از بین برود.

 

1538266


کونته مقابل جنوا بار دیگر اریکسون را در ترکیب اصلی قرار داده بود ولی مشکل اینترمیلان در خط دفاعی این تیم است که در مقابل جنوا دی‌فرای هم به صف غائبین اضافه شده بود، تا در روزهایی که اشکرینیار هم به دلیل ابتلا به کرونا بازی های تیمش را از دست داده، فرصت به باستونی، رانوکیا و دی آمبروزیو برسد و این سه بازیکن بودند که ترکیب سه نفره خط دفاعی اینتر را در مقابل جنوا تشکیل داده بودند.


نیمه اول این مسابقه که نراتزوری تنها با سه امتیاز آن راضی می‌شد، ناامید کننده تمام شد و اینتر حتی موفق به زدن یک شوت هم به چارچوب دروازه میزبان خود نشد؛ در نیمه دوم اما شرایط بار دیگر با درخشش لوکاکو تغییر کرد و این مهاجم بلژیکی که این روزها به نظر می‌رسد قابل مهار نباشد، روی پاس بسیار زیبا و دقیق بارلا به محوطه جریمه، با یک حرکت تکنیکی ابتدا مدافع جنوا را از بازی محو کرد و سپس با پای چپ در دقیقه 65 گل اول بازی را ثبت کرد.

 

1538265


اینتر که این روزها با مصدومیت و ابتلای برخی بازیکنانش به ویروس کرونا روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد، پس از این گل بیشتر سعی بر اداره بازی داشت و در دقیقه 80 روی کرنر ارسالی بروزوویچ و ضربه سر رانوکیا که در دهانه دروازه با دخالت به موقع دی آمبریزیو وارد دروازه شد، گل دوم بازی را ثبت کرد تا خیالش از بابت کسب پیروزی راحت باشد.
اینتر با کسب این سه امتیاز حالا از 5 بازی 10 امتیاز کسب کرده و بار دیگر به جمع بالانشینان جدول رده بندی بازگشت؛ جایی که میلان با کسب 12 امتیاز از 4 مسابقه دست به کاری بزرگ زده است.


در کنار این پیروزی آسان برابر تیم میانه جدولی جنوا که حالا از 4 مسابقه 4 امتیاز کسب کرده، استفاده از ناینگولان در دقایق انتهایی بازی به جای بروزوویچ بود، از نکات جالب توجه این مسابقه بود و نکته دیگر عصبانیت لائوتارو مارتینز بود که این روزها برخلاف لوکاکو نتوانسته نمایش های خیره کننده سال گذشته‌اش را تکرار کند و وقتی در دقیقه 71 کونته تصمیم به تعویض او گرفت و پینامونتی را به جای او وارد زمین کرد، ناراحتی خود را روی صندلی نیمکت خالی کرد و با مشت‌های خود به صندلی کوبید و نشان داد نه از تعویضش راضی است و نه از عملکردی که در شروع فصل جدید با اینتر ارائه می‎‌کند.

 

1538267

 

دیدگاه‌ها