کد خبر : 1715404 | 03 آبان 1399 ساعت 22:16 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی لمپارد و سولسشر زیر باران؛

منچستر 0 - چلسی 0؛ سد سنگالی در تئاتر رویاها

تیم های منچستریونایتد و چلسی در دیداری حساس و هیجان انگیز به تساوی بدون گل رضایت دادند.

منچستر 0 - چلسی 0؛ سد سنگالی در تئاتر رویاها

به گزارش ورزش سه، شاگردان اوله گونار سولسشر پس از پیروزی پرگل در برابر نیوکاسل و برد شیرین مقابل پی اس جی در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف چلسی رفتند تا سومین برد متوالی را مقابل آبی های لندنی رقم بزنند.

 

این بازی با حملات منچستر آغاز و پایان یافت اما هیچ یک از ۱۴ شوت شیاطین سرخ به هدف نخورد تا ادوارد مندی گلر ۲۸ ساله اهل سنگال بهترین بازیکن زمین لقب گیرد. او در این دیدار چهار سیو داشت که آخرین آن در دقیقه ۹۱ بود که شوت فوق العاده راشفورد را به کرنر فرستاد.

 

1538284

 

نکته جالب البته این است که بهترین بازیکن زمین یعنی دروازه بان چلسی در ابتدای بازی با اشتباهی عجیب یک پاس به عقب را داد که می‌رفت دروازه اش باز شود اما توپ با کمی اختلاف به بیرون رفت. همین اشتباه لمپارد را نگران کرد ولی در ادامه بازی مندی توانایی اش را نشان داد.

 

برونو فرناندز دیگر ستاره این بازی بود که ابتدا در دقیقه ۳۱ برای گلزنی تلاش کرد که البته ناکام ماند. در ادامه او چند موقعیت گل برای راشفورد به وجود آورد اما عملکرد درخشان مندی و کم دقتی مهاجمان منچستر سبب شد تا موقعیت سازی فرناندز نیز به ثمر ننشیند.

 

در این بازی بیشتر موقعیت ها با اشتباهات کم سابقه بازیکنان حریف رقم می‌خورد که یکی از مهم ترین آن ها زمانی بود که فرد برای دریبل زیدانی اقدام کرد اما پولیسیچ توپ را گرفت و تا آستانه گلزنی هم پیش رفت.

 

یونایتد در ادامه نیمه اول هم دو موقعیت گلزنی داشت؛ ابتدا راشفورد با شوت خود دروازه را تهدید کرد و سپس ماتا با ضربه از راه دور دروازه را نشانه رفت و در هر دو مورد مندی مانع از گلزنی شد.

 

در نیمه دوم ادینسون کاوانی برای اولین بار با پیراهن منچستریونایتد وارد زمین شد تا رودرروی تیاگو سیلوا هم تیمی سابقش در پی اس جی قرار بگیرد. او در نخستین موقعیت در دقیقه ۵۸ سانتر فرناندز را به خوبی قطع کرد و در حالی که یونایتدی‌ها به تصور گل شادی را اغاز کرده بودند اما توپ از کنار دروازه بیرون رفت.

 

1538283

 

1538282

 

چلسی در این بازی موقعیت زیادی نداشت اما یکی از آن ها روی سانتر جیمز به دست آمد که البته مهاجمان آبی پوش موفق به گلزنی نشدند.

 

حملات منچستر تا دقایق پایانی ادامه داشتند و آخرین ضربه را هم راشفورد به شکلی ماهرانه زد و البته دوباره گلر چلسی از ورود توپ به دروازه جلوگیری کرد.

 

با این نتیجه چلسی در رتبه ششم قرار گرفت و منچستر هم همچنان دور از صدر جدول در جایگاه پانزدهم حضور خواهد داشت.

دیدگاه‌ها