کد خبر : 1715425 | 04 آبان 1399 ساعت 01:07 | 139.2K بازدید | 5 دیدگاه

بدشانسی طارمی در شب پیروزی پورتو

ستاره ایرانی پورتو در جریان برتری تیمش مقابل ژیل ویسنته یک موقعیت جدی داشت که تبدیل به گل نشد.

بدشانسی طارمی در شب پیروزی پورتو

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر پرتغال شنبه شب پیگیری شد که در یکی از بازی‌ها، تیم پورتو در حالی که مثل تمام مسابقات گذشته‌اش مهدی طارمی را در ترکیب نمی‌دید و جزو بازیکنان نیمکت‌نشین داشت، از ساعت ۲۳ در استادیوم دو دراگائو به مصاف ژیل ویسنته رفت.

 

در دقیقه ۴۱ شویا ناکاجیما نفوذ سریعی از سمت چپ محوطه جریمه ویسنته انجام داد که پاس در عرض این بازیکن ژاپنی به محوطه ۶ قدم را اوانیلسون به راحتی تبدیل به گل کرد تا یاران طارمی با رد نیمه اول را پشت سر بگذارند.

 

ماتئوس اوریبه در دقیقه ۵۹ پنالتی اعلام شده به سود پورتو را خراب کرد و در دقیقه ۷۴ با اخراج زیدو سانوسی پورتو مقابل ویسنته ۱۰ نفره شد.

 

مهدی طارمی که در تمام بازی‌های گذشته پورتو به‌عنوان یار جانشین به زمین رفته بود، برابر ویسنته هم از دقیقه ۷۸ به جای اوانیلسون، زننده تک گل تیمش به میدان آمد تا در پنجمین مسابقه فصل خود در لیگ برتر پرتغال امیدوار به زدن نخستین گل خود باشد.

 

طارمی لحظاتی پس از ورود به زمین توپ را از بین پای مدافع مقابل خود عبور داد و سعی داشت با حضور در محوطه جریمه ویسنته پنالتی بگیرد که داور برخورد او با بازیکن حریف را خطا تشخیص نداد.

 

در دقیقه ۴+۹۰ طارمی حرکت سریعی از میانه زمین انجام داد و با یک سر توپ بازیکن ویسنته را فریب داد، اما پاس در عمق او به یار هم‌دستش نرسید تا موقعیت پورتو شکل نگیرد.

 

بهترین فرصت برای طارمی در هفتمین دقیقه وقت‌های تلف شده روی سماجت او برای توپ‌گیری با تکل بلند شکل گرفت ولی با وجود اینکه ستاره ایرانی پورتو توپ را از رودریگو بازیکن مقابل‌اش دزدید، اما ضربه نهایی او را دنیس، دروازه‌بان ویسنته مهار کرد.

 

1538316

 

1538317

 

پورتو که در دو هفته اخیر لیگ برتر پرتغال یک شکست و یک مساوی داشت و در بازی گذشته‌شان در لیگ قهرمانان اروپا نیز نتیجه را به منچستر سیتی واگذار کرده بود، برابر ژیل ویسنته به روند ناکامی‌هایشان پایان داد و به برتری یک بر صفر رسید تا ۱۰ امتیازی شود و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به اسپورتینگ لیسبون، در جایگاه دوم جدول لیگ برتر پرتغال قرار بگیرد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها