کد خبر : 1715442 | 04 آبان 1399 ساعت 10:15 | 8.5K بازدید | 1 دیدگاه

15هزار خرس عروسکی برای کودکان سرطانی در هلند

در جریان دیدار هیرنفین در لیگ اردیویسه هلند این باشگاه هلندی برای جلب توجه افکار عمومی به کودکان سرطانی 15هزار خرس عروسکی روی سکوها گذاشت.

15هزار خرس عروسکی برای کودکان سرطانی در هلند

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم هیرنوین و اف سی امن در لیگ اردیویسه هلند که با پیروزی 4-0 هیرنفین به پایان رسید به دلیلی خاص مورد توجه قرار گرفت. علت این جلب توجه قرار گرفتن 15هزار خرس عروسکی روی سکوهای خالی از تماشاچی ورزشگاه خانگی هیرنفین بود که هدف آن جلب توجه افکار عمومی به کودکان سرطانی بود.

 

1538345

 

باشگاه هیرنفین هلند که در لیگ دسته یک این کشور حضور دارد در همکاری با بنیاد آزاد کودکان سرطانی KiKa دست به این اقدام زد و به جای تماشاچیهایی که به دلیل اپیدمی کرونا در استادیوم حضور ندارند 15هزار خرس عروسکی روی سکوها نشاند.

 

1538344

 

با توجه به اپیدمی کرونا بنیاد کودکان سرطانی هلند نمی تواند مثل سابق با برگزاری برنامه های خیریه و برگزاری مسابقات ورزشی در استادیومها کمک های مردمی را جمع آوری کند. این بنیاد در همکاری با باشگاه هیرنفین تصمیم گرفت در یکی از بازی های این تیم دست به انجام اقدامی نمادین بزند تا اهمیت کمک به کودکان سرطانی را به مردم هلند و هواداران فوتبال یادآور شود.

 

 

دیدگاه‌ها