کد خبر : 1715443 | 04 آبان 1399 ساعت 10:32 | 15.2K بازدید | 3 دیدگاه

واکنش آسپیلیکوئتا به جنجال VAR بازی چلسی

سزار آسپیلیکوئتا ستاره چلسی می‌گوید باورش نمی‌شود که خطایی که هری مگوایر کاپیتان یونایتد بر روی او انجام داده توسط داور پنالتی اعلام نشده است.

واکنش آسپیلیکوئتا به جنجال VAR بازی چلسی

به گزارش "ورزش سه"، آسپیلیکوئتا ستاره چلسی که صحنه درگیری او با هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد در محوطه جریمه این تیم خبرساز شده در پایان بازی دیروز چلسی و منچستریونایتد گفت از اینکه داور خطایی اینقدر واضح روی او را پنالتی نگرفت بهت‌زده است و هنوز باورش نمی‌شود که داور مرتکب چنین اشتباهی شده باشد.

 

1538349

 

در جریان بازی دو تیم که در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید مگوایر در درون محوطه جریمه یونایتد در حالی کاپیتان چلسی را نقش زمین کرد که در تصاویر مشخص بود مگوایر دست خود را دور گردن آسپیلیکوئتا حلقه کرده و او را در حرکتی شبیه به کشتی به زمین می اندازد. با وجود اعتراض شدید چلسی داور حتی بعد از بررسی صحنه توسط VAR حکم به پنالتی نداد و این اتفاق جنجال زیادی به راه انداخت.

 

آسپیلیکوئتا اما در پایان بازی معتقد بود وقتی تیم VAR تشخیص نداده که آن صحنه می‌تواند پنالتی باشد داور به دلیل حساس بودن وضعیت باید خودش شخصاً صحنه را از مانیتور کنار زمین بررسی می کرد و سپس تصمیم می‌گرفت.

 

1538350

 

آسپیلیکوئتا در پایان بازی گفت: " بله من در آن لحظه حس کردم که روی من خطا شده. حس کردم دست او دور گردن و روی شانه‌های من قرار گرفت. داور می‌تواند در این جور موارد تصمیم بگیرد به خصوص وقتی VAR هم برای کمک وجود دارد. البته تصمیم دشواری بود ولی من اگر بودم داور را تشویق می کردم که صحنه را از مانیتور کنار زمین نگاه کند. هدف VAR کمک کردن به داور در چنین لحظاتی است پس چرا نخواستند 20 ثانیه وقت بگذارند و ماجرا را بررسی کنند؟ در فوتبال برخورد اتفاق می افتد و من نمی گویم همه برخوردها پنالتی هستند. نه اصلاً. ولی ما همه باید دست به دست هم بدهیم تا فوتبال را ارتقا دهیم و وضعیتش را بهتر کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها