کد خبر : 1715450 | 04 آبان 1399 ساعت 11:22 | 44.1K بازدید | 12 دیدگاه

زکی پور؛ حرفه ای و بی حاشیه تا لحظه آخر

استقلال دو مدافع چپ در فصل نقل و انتقالات جذب کرد تا جا برای زکی پور تنگ شود

زکی پور؛ حرفه ای و بی حاشیه تا لحظه آخر

به گزارش "ورزش سه "،فصل نقل و انتقالات برای استقلال با جذب دو مدافع چپ و ماندن هروویه میلیچ در این تیم در کنار میلاد زکی پور به پایان رسید.


آبی ها که فصل گذشته در زمان محرومیت و یا مصدومیت و عدم آمادگی جسمانی میلیچ از زکیپور استفاده می کردند در فصل نقل و انتقالات با متین کریم زاده دفاع چپ تیم ملی امید و محمد نادری دفاع چپ پرسپولیس به توافق رسیدند تا گمانه زنی ها از رفتن زکی پور به تیم جدید بیشتر شود.


زکی پور که در زمان پیوستن منصوریان به این تیم در تابستان 95 از نفت تهران به  استقلال پیوست یکی از بی حاشیه ترین بازیکنان این تیم در زمان حضورش برای باشگاه بود .

 


او که در اینستاگرام حضوری نسبتا فعال دارد هیچگاه شکایتی از نشستن روی نیمکت نداشت، خیلی زود با بازیکنان جدید خو می گرفت حتی اگر آن بازیکن تهدیدی برای پست بازیش در استقلال بود. در مورد مسائل مالی اظهار نظری از او در یاد نیست. از روز اول به تمرینات تیم می آید و هنوز هم همین رویه را ادامه می دهد، در خیلی از مواقع بعد از دقیقه 90به بازی می‌آمد و بدون هیچ حرف و سخنی  در خدمت تیم بود.


او کاملا حرفه ای با مسائل برخورد می کند و در باره شایعاتی که این روزها از جدایی او گفته می شود هم سکوت کرده است.


او روز گشته در ترکیب استقلال در دیدار دوستانه با هوادار هم بود، بازیکن  حرفهای و کاملا در خدمت تیم، بازیکنی که این روزها برای هر باشگاهی نعمت است.

دیدگاه‌ها