کد خبر : 1715456 | 04 آبان 1399 ساعت 12:15 | 277.4K بازدید | 4 دیدگاه

وقتی ستاره رئال به بیرون زمین پاس داد

شوخی رئالی‌ها با اشتباه عجیب مودریچ (عکس)

در دیدار دیروز ال کلاسیکو صحنه جالبی رقم خورد که در نوع خود بسیار خنده دار بود.

شوخی رئالی‌ها با اشتباه عجیب مودریچ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و رئال مادرید روز گذشته در ورزشگاه خالی از تماشاگر نوکمپ و از سری مسابقات لالیگا به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه جذاب و هیجان انگیز نهایتاً با پیروزی 3-1 شاگردان زین‌الدین زیدان و صعود این تیم به صدر جدول همراه بود.

 

در اواسط نیمه دوم، هافبک اروگوئه ای رئال مادرید و زننده گل اول این تیم مقابل بارسلونا یعنی فدریکو والورده دچار مصدومیت شد و جای خود را به لوکا مودریچ داد؛ بعد از ورود هافبک کروات به زمین عملکرد رئال مادرید با بهبود قابل ملاحظه ای روبرو شد و حتی مودریچ توانست در دقایق پایانی گل سوم لوس بلانکوس را به ثمر برساند تا به نوعی خیال این تیم از پیروزی راحت شود.

 

با این حال یک صحنه بسیار جالب و عجیب در نیمه دوم ال کلاسیکو رخ داد. در حالی که رودریگو پدیده برزیلی رئال مادرید در کنار زمین آماده ورود به میدان بود، لوکا مودریچ به اشتباه گمان کرد که او در زمین مسابقه حضور دارد و به همین خاطر برایش پاس ارسال کرد. توپ مودریچ راهی بیرون زمین شد تا صحنه جالب و خنده‌داری رقم خورده باشد؛ موضوعی که به بهانه ای برای شوخی توسط هواداران رئال مادرید و البته ستاره این تیم یعنی رودریگو تبدیل شد.

 

پس از پایان بازی رودریگو با قرار دادن این ویدئو در صفحه توییتر خود نوشت: " پدر جان آرام باش، من هنوز بیرون هستم."
توییتی که بلافاصله با واکنش لوکا مودریچ همراه بود و او به شکل جالب پاسخ رودریگو را داد و نوشت: " پسرم چرا توپ من را بر نگرداندی؟"

 

 

1538384

 

1538383

 

1538390

 

1538389

دیدگاه‌ها