کد خبر : 1715471 | 04 آبان 1399 ساعت 13:39 | 23.9K بازدید | 4 دیدگاه

ادامه اعتراض کومان به داوری؛این بار در توئیتر(عکس)

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا این بار در صفحه توییتر خود به شکست دیروز تیمش مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکو واکنش نشان داد.

ادامه اعتراض کومان به داوری؛این بار در توئیتر(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار جنجالی روز گذشته بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در چهارچوب رقابت‌های لالیگا با پیروزی 3-1 کهکشانی ها همراه بود و باعث شد که تیم زین الدین زیدان به صدر جدول مسابقات صعود کند.

 

ال کلاسیکوی روز گذشته اما مثل اکثر بازی های بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید خالی از حاشیه نبود. پنالتی جنجالی اعلام شده توسط مارتینز مونوئرا عصبانیت بازیکنان بارسا و علی الخصوص رونالد کومان در پایان بازی را به همراه داشت تا جایی که او گفت: " من هرگز فناوری VAR را متوجه نمی شوم. پنج مسابقه است که تصمیمات VAR علیه ما گرفته می شود. به عنوان مثال در دیدار مقابل سویا پنالتی واضح روی لیونل مسی گرفته نشد. امیدوارم روزی کسی برایم توضیح دهد که این فناوری در فوتبال اسپانیا چه کار می کند؟"

 

این اما پایان اعتراضات سرمربی هلندی نبود و او حالا در صفحه توییتر خود نیز بار دیگر از تصمیمات اتخاذ شده در مسابقه دیروز انتقاد کرده است. رونالد کومان در صفحه شخصی خود در این باره نوشت: " ما دیروز شایسته شکست خوردن نبودیم. یک تصمیم جنجالی در اعلام پنالتی روی نتیجه نهایی بازی تاثیر گذار بود. ما این مسیر را ادامه خواهیم داد."

 

 

1538429

دیدگاه‌ها