کد خبر : 1715503 | 04 آبان 1399 ساعت 16:47 | 76.2K بازدید | 7 دیدگاه

آلبا عصبانی ترین ستاره بارسا

آخه این پنالتی بود آقای داور؟ شوخی می کنی؟

جوردی آلبا بیش از هر بازیکن بارسا از اعلام پنالتی برای رئال شکایت داشت و کارت هم گرفت.

آخه این پنالتی بود آقای داور؟ شوخی می کنی؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید روز گذشته برنده اولین ال کلاسیکوی فصل شد و توانست در سخت ترین شرایط ممکن 1-3 در نوکمپ پیروز شده و به سه امتیاز شیرین دست پیدا کند.

دیداری که البته حواشی داوری زیادی هم داشت که مهمترینش به دقیقه 62 بازی برمی گردد زمانی که خوان مارتینز مونوئورا پس از بازبینی صحنه، گرفتن پیراهن سرخیو راموس توسط کلمنت لنگله را خطا تشخیص داد و به نشان پنالتی در سوت خود دمید.

 

 

The Barça proposes to put in the 'fridge' to Munuera: "There are decisive  errors"

 

 

بازیکنان بارسا این تصمیم را باور نمی کردند. نه داور و نه کمک های او در ابتدا اعلام پنالتی نکرده بودند ولی با دخالت وی ای آر ورق برگشت.

لحظه ای که داور اعلام پنالتی کرد، ابتدا لیونل مسی که پشت سر داور بود، با بلند کردن دست خود حیرت و عصبانیتش را ابراز کرد.

 

 

1538481

 

 

سپس جوردی آلبا رو به داور گفت:« این پنالتی بود داور؟ داری شوخی می کنی؟ و در ادامه یک کلمه توهین آمیز.» همین جملات برای او یک کارت زرد به همراه داشت.

بین بازیکنان بارسا نوعی شگفت زدگی و ناباوری دیده می شد و همهمه اعتراض به سمت داور نیز بلند شد ولی مونوئرا خونسردتر از همیشه یک پاسخ داشت:« صد در صد پنالتی بود و بحث نکنید.»

 

 

1538203

 

 

راموس هم در این بین توضیح می داد که پیراهنش را کشیده اند و پنالتی قطعا درست بوده است. کاپیتان لحظاتی بعد پشت توپ قرار گرفت و توانست دروازه بارسا را برای دومین بار باز کند. او حالا در دوران فوتبالش 5 گل به بارسا زده است.

 

 

1538480

دیدگاه‌ها