کد خبر : 1715515 | 04 آبان 1399 ساعت 17:18 | 35K بازدید | 10 دیدگاه

ماموریت قهرمانی آسیا روی دوش کاپیتان‌های پرسپولیس

غیبت بازیکنان تاثیرگذار در فینال آسیا سبب شده تا نقش سه کاپیتان پرسپولیس در این بازی پررنگ تر باشد.

ماموریت قهرمانی آسیا روی دوش کاپیتان‌های پرسپولیس 

به گزارش ورزش سه، اگرچه هنوز حدود یک و نیم ماه تا فینال آسیا باقی مانده اما اهمیت آن به حدی است که هواداران پرسپولیس از همین حالا نگران روز ۲۹ آذر و تقابل با قهرمان شرق آسیا باشند.

 

پرسپولیس در این بازی احسان پهلوان، وحید امیری و عیسی آل کثیر را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت و همچنین جدایی شجاع خلیل زاده سبب شده تا قرمزها آسیب پذیر تر از قبل به نظر برسند. البته آن ها نسبت به لیست اولیه آسیا ۲۰۲۰ آنتونی استوکس، علیرضا بیرانوند، محمد نادری، علی علیپور، مهدی ترابی و کریستین اوساگوآنا را هم از دست داده‌اند و حالا ربیع خواه و انصاری هم در فهرست مازاد قرار دارند.

 

در چنین شرایطی بازی فینال آسیا بسیار سخت به نظر می‌رسد و هواداران سرخپوش نیز نگران این دیدار هستند. اما در ترکیب قرمزها بازیکنان باتجربه ای هستند که می‌توانند در بازی نهایی کمک حال یحیی باشند.

 

 

1538493

 

 

اگر اتفاق خاصی نیفتد، سیدجلال حسینی در پست مدافع میانی جای شجاع را پر خواهد کرد و باتوجه به کیفیت فنی و آمادگی جسمانی، پرسپولیسی ها عملا نگرانی از این بابت ندارند. همچنین امید عالیشاه نیز آماده است تا با ارائه توانایی اش در بازی های لیگ، جای احسان پهلوان را پر کند. این در حالی است که پرسپولیسی ها می‌توانند روی احمد نوراللهی هم حساب باز کنند که باثبات ترین بازیکن است تیم است و مهم ترین آلترناتیو کاپیتانی هم محسوب می‌شود.

 

در چنین شرایطی باید دید سه کاپیتان پرسپولیس می‌توانند نقش خود را خارج از زمین برای اتحاد و در درون زمین برای کسب پیروزی ایفا کنند یا خیر؟ نقشی که اگر خوب بازی شود، آن ها را صاحب نخستین جام ACL خواهد کرد.

دیدگاه‌ها