کد خبر : 1715557 | 04 آبان 1399 ساعت 21:23 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

تیم رحمتی یک تیم جدید است

از نساجی تا نساجی؛ شهر خودرو را چه شد؟

شاگردان مهدی رحمتی در دیدار دوستانه مقابل نساجی مازندران نسبت به آخرین دیدار مشهدی‌ها در لیگ نوزدهم تغییرات پرشماری را تجربه کرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه" پس از پایان لیگ نوزدهم، هم کادرفنی‌ شهرخودرو دستخوش تغییرات پررنگی شد و هم جمع بسیاری از بازیکنان فصول گذشته تصمیم گرفتند تا برای فصل جدید در تیم دیگری به میدان بروند تا این تیم در ورود و خروج یکی از پرتعدادترین‌ها باشد.

 

 

1538551

 


در دیدار لیگ برتری شهر خودرویی‌ها مقابل نساجی سهراب بختیاری زاده سکان هدایت شهر خودرو را برعهده داشت و تیمش را با ترکیب "متین صفائیان، فرشاد فرجی، حسین مرادمند، امید منصوری، علی نعمتی، حسن جعفری، میلاد سرلک، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، محمدرضا خلعتبری و حسین مهربان" به میدان فرستاد. اما روز گذشت که مهدی رحمتی مسئولیت ارنج عنابی‌پوشان شهر خودرو را برعهده داشت، ترکیبی کاملا متفاوت از گذشته را به میدان مسابقه فرستاد و تنها 4 بازیکن از ترکیب قبلی در آن حضور داشتند. بازیکنانی که دیروز رحمتی به آن‌ها میدان داد: بابک سلامت، فرشاد فرجی، عرفان معصومی، محمد علی فرامرزی، حسن جعفری، اکبر صادقی، امیر حسین کریمی، رحمان جعفری، صادق صادقی، روح الله سیف الهی و امین قاسمی نژاد.

 

 

1538552

 


مهدی رحمتی دیروز در تعویض‌ها آزاد جعفرزاده، معراج پور تقی، بهتاش میثاقیان، ابوذر صفرزاده و احمد الجبوری را به میدان فرستاد که جایی در لیست فصل گذشته شهر خودرو نداشتند و به تازگی با مشهدی‌ها به توافق رسیده‌اند. 


در لیست شهر خودرویی‌ها از بازیکنانی مانند علی نعمتی، حسین مهربان، متین صفائیان، بهتاش میثاقیان و سعید جلالی راد به عنوان سهمیه بومی یاد می‌شود که البته متین صفائیان نیز از جمع عنابی‌پوشان جدا شده تا در طول سالیان حضور پدیده (شهر خودرو) در لیگ برتر، تعداد بازیکنان بومی این تیم به کاهش پیدا کند.

دیدگاه‌ها