کد خبر : 1715565 | 04 آبان 1399 ساعت 22:25 | 54.3K بازدید | 4 دیدگاه

ابومسلم در آستانه احیای دوباره

مالک باشگاه ابومسلم در گفتگویی رسماً پرده از احیای دوباره این باشگاه برداشت و گفت به زودی اخبار تکمیلی در این زمینه اعلام خواهد شد.

ابومسلم در آستانه احیای دوباره

به گزارش "ورزش سه" محمدرضا عباسی مالک ثبتی باشگاه ابومسلم خراسان ضمن درباره احیای دوباره این باشگاه قدیمی که به عنوان هویت فوتبال خراسان شناخته می‌شود، گفت: حدود دو ماه است که به صورت فشرده مشغول رایزنی‌ها و انجام مذاکرات طولانی با چهره‌های نام‌آشنا شهری و استانی هستیم تا بتوانیم هیات موسس نام‌آشنا و کاربلد و باتجربه را برای احیای دوباره باشگاه ابومسلم انتخاب نماییم و خوشبختانه با محبت و حمایت دوستان و همراهان عزیز، اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است و به زودی در جلسه اعضای هیات موسس باشگاه، تصمیمات جدید اتخاذ خواهد شد. می‌توانم این نوید را به هواداران پرشور ابومسلم بدهم که هیات موسسی باتجربه و سرشناس برای احیای دوباره هویت و برند فوتبال خراسان تشکیل شده است.

 

وی افزود: پس از برگزاری جلسه هیات موسس، کادر مدیریتی جدید باشگاه مشخص خواهند شد و رسماً فعالیت‌های لازم برای حضور در رقابت‌های فصل جدید آغاز می‌شوند؛ هر چند فرصت کوتاهی تا شروع مسابقات داریم اما تمام سعی خود را انجام خواهیم داد تا بتوانیم با موافقت اعضای هیات موسس و هیات مدیره، تیم فوتبال باشگاه خود را جهت حضور در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران مهیا کنیم.

 

نویسنده: مهدی شاملو

دیدگاه‌ها