کد خبر : 1715570 | 04 آبان 1399 ساعت 22:59 | 84.1K بازدید | 0 دیدگاه

میرالیم پیانیچ:

فقط برای بارسلونا از یوونتوس جدا می شدم

میرالیم پیانیچ، ستاره بوسنیایی بارسلونا از تقابل با یوونتوس در لیگ قهرمانان بسیار خوشحال است.

فقط برای بارسلونا از یوونتوس جدا می شدم


به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس این هفته و در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان در تورین پذیرای بارسلونا خواهد بود و این به منزله تقابل زودهنگام میرالیم پیانیچ با تیم سابقش است. هافبک خلاق و بوسنیایی مدعی شد چنین رویایی را در سر داشته و فقط برای انتقال به بارسلونا بوده که حاضر شده از تیمی مانند یوونتوس جدا شود.

 

1537025

 

میرالیم پیانیچ گفت: "این تقابل چیزی بود که همیشه آرزویش را داشتم و وقتی داشتم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان را تماشا می کردم، باورم نمی شد این اتفاق رخ داده است. بسیار خوشحالم با باشگاهی که در قلبم جای دارد مواجه خواهم شد. من غرق در پیام های تبریک هم تیمی هایم بودم و حتی آندره آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس نیز به من تبریک گفت و نوشت به خانه ات خوش آمدی.

 

دیدار مقابل یوونتوس ملاقات با دوستان و افرادی است که در طول سالهای بسیار زیبایی با آنها کار کردم و این یک لذت واقعی برایم خواهد بود. من همچنین به خودم گفتم رویارویی با یوونتوس در این مرحله بهتر از فینال خواهد بود.

 

من همیشه سپاسگزار یوونتوس خواهم بود. در حقیقت من این فرصت را داشتم که زودتر هم به بارسلونا بروم، اما در گذشته فکر نمی کردم مقطع مناسبی باشد. این تصمیم ممکن است به دوران حرفه ایم آسیب رسانده باشد، اما من همیشه تمام تلاش خود را برای یووه انجام دادم و پشیمان نیستم. تنها باشگاهی که می توانست مرا برای جدایی از یوونتوس وسوسه کند بارسلونا بود و بعد از چهار سال، شاید زمان تغییر فرا رسیده بود."

دیدگاه‌ها