کد خبر : 1715609 | 05 آبان 1399 ساعت 11:10 | 37.3K بازدید | 5 دیدگاه

ادعای داغ روزنامه اسپورت

استعفای بارتومئو و هیات‌مدیره بارسا؛ شاید امروز

روزنامه کاتالان اسپورت می‌گوید هیات مدیره و رئیس باشگاه بارسلونا ممکن است امروز بعد از جلسه اضطراری در این باشگاه استعفا دهند.

استعفای بارتومئو و هیات‌مدیره بارسا؛ شاید امروز

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه کاتالان اسپورت مدعی است در جلسه اضطراری هیات مدیره بارسلونا که قرار است امروز در واکنش به شکست مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکو برگزار شود احتمال دارد که هیات مدیره باشگاه و رئیس باشگاه استعفا دهند. اسپورت می‌گوید بارتومئو قصد دارد از اعضای هیات مدیره خواستار استعفای دسته جمعی شود.

 

1538633

 

بارسلونا بعد از پشت سر گذاشتن یک تابستان بسیار جنجالی و شکست 3-1 مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکوی روز شنبه در وضعیتی بحرانی به سر می برد و بارتومئو در میان هوادران به شدت نامحبوب است.

 

اعضای باشگاه تا این لحظه 16250 امضا جمع کرده اند تا روند رای عدم اعتماد به بارتومئو را آغاز کنند.

 

اما جنجال دیگری که از دیروز در موضوع جلسه هیات مدیره بارسلونا بوجود آمده نامه ای است که اسکار گراو مدیر ارشد اجرایی باشگاه به دولت ایالتی کاتالونیا ارسال کرده و از آنها خواسته با توجه به اپیدمی کرونا با لغو جلسه امروز هیات مدیره موافقت کنند.

 

1538634

 

اما اسپورت می‌گوید دولت ایالتی کاتالونیا و سخنگوی آن با درخواست اسکار گراو مخالفت کرده و برگزاری جلسه هیات مدیره در روز جاری را ناقض پروتکل‌ها ندانسته اند.

 

در نتیجه جلسه امروز برگزار خواهد شد. گفته می‌شود صورتجلسه گردهم آیی امروز هیات مدیره بررسی رای عدم اعتماد به بارتومئو رئیس باشگاه است.

 

روزنامه اسپورت در آستانه برگزاری این جلسه مهم مدعی است بارتومئو امروز به اعضای هیات مدیره پیشنهاد می‌دهد که به صورت دسته جمعی و به همراه خود او استعفایشان را تقدیم کنند. این روزنامه می‌گوید مدیریت بارسا انتظار داشته دولت ایالتی با درخواست لغو جلسه موافقت کند و از پاسخ دولت ایالتی شگفت زده شده است.

 

انتظار مدیریت بارسا برای لغو جلسه امروز به این علت بوده که دولت اسپانیا روز یکشنبه به دلیل موج دوم کرونا در این کشور شرایط اضطراری اعلام کرد. شرایط اضطراری که گفته می‌شود دست کم تا ماه مارس دوام خواهد داشت.

 

 

دیدگاه‌ها